МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПередмоваУ сучасних умовах господарювання в механізмі функціонування підприємств відбуваються суттєві зміни, що викликані економічними реформами. В основу цих змін покладене ринкове саморегулювання з мінімальною необхідною мірою державного втручання. Так, господарюючим суб’єктам надані широкі права і можливості у реалізації своїх економічних інтересів, виборі способів організації виробництва, збуту продукції тощо. При цьому підприємства виходять із власних ресурсних можливостей з урахуванням широкого спектру факторів, які впливають на ефективність використання їхнього потенціалу. Економіка підприємства – це наука про ефективність виробництва, шляхи і методи досягнення підприємством найкращих результатів при мінімальних затратах. Предметом вивчення економіки підприємства є методи і способи раціонального поєднання та ефективного використання всіх елементів виробничого процесу на рівні підприємства. Мета викладення дисципліни «Економіка підприємства» полягає в наданні та формуванні знань з основних розділів прикладної економіки, організації та результативності господарювання на рівні первинної ланки суспільного виробництва – підприємства. Завдання вивчення дисципліни передбачає засвоєння теоретичних та методологічних засад управління підприємством у конкурентному середовищі, методів ефективного використання ресурсного і виробничо-господарського потенціалу; набуття вмінь аналізувати та оцінювати результати виробничо-господарської, комерційної та іншої діяльності підприємства; формування практичних навичок у прийнятті науково-обґрунтованих господарсько-управлінських рішень в умовах ринкової економіки. Конспект лекцій з дисципліни «Економіка підприємства» відповідає структурі та змісту навчальної програми курсу. Кожна розглянута тема містить перелік питань, що є обов’язковими для вивчення, а також короткий виклад змісту цих питань у вигляді теорії, структурно-логічних схем і таблиць. Матеріал конспекту лекцій повністю приведений у відповідність до сучасних нормативних документів і положень. Під час підготовки конспекту лекцій використано такі джерела: Гетьман О.О. Економіка підприємства: навчальний посібник / О.О. Гетьман, В. М. Шаповал. – 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 488 с.; Економіка підприємства: підручник / За заг. ред. С.Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2005. – 528 с.; Економіка підприємства: навчальний посібник / В.І. Гринчуцький, Е.Т. Карапетян, Б.В. Погріщук. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 304 с.; Сідун В.А. Економіка підприємства: навч. пос. / В.А. Сідун, Ю.В. Пономарьова. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 436 с.; Бойчик І.М. Економіка підприємства: навч. пос. / І.М. Бойчик. – К.: Атіка, 2002. – 480 с. Конспект лекцій призначений для студентів економічних спеціальностей, викладачів, науковців, аспірантів, практиків, а також для широкого кола читачів. Читайте також:
|
||||||||
|