МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Конституційне право — галузь національного права України 41дві сторони). Наприклад, відповідно до ст. 118 Конституції України голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітні та підконтрольні органам ішконавчої влади вищого рівня. Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні радам у частині повноважень, делего-ваних їм відповідними районними чи обласними радами. Ця відповідальність настає з моменту отримання державними органами та посадовими особами державно-владних повно- пажень. Позитивна та ретроспективна відповідальність у конституції! йому праві тісно пов'язані. Так, позитивна відповідальність І н оглядається як етап оцінки, внаслідок якої може настати одна її форм відповідальності ретроспективної; ретроспективна кон-і і иіуційна відповідальність для зазначених вище суб'єктів на-і гає лише у тому випадку, якщо не спрацював механізм позитивної підповідальності1. Зупинимося на розгляді конституційної відповідальності у ретроспективному аспекті. її підставами є: нормативні підстави, тобто ті законодавчі акти, в яких передбачені можливості та умови притягнення до даного виду від-ппмідальності; фактичні підстави, тобто юридичний факт неправомірної по-ік дійки у конституційно-правовій сфері. ('лід наголосити, що застосування конституційно-правової шлпоиідальності неможливе без установлення тієї норми пра-и.і, н якій передбачені її підстави. Якщо ж таку норму встанови-і п неможливо, має йтися про політичну, а не про конституційно правову відповідальність. Так, відставка уряду може бути заходом конституційної відповідальності, коли вона відбувається 1.1 неналежне виконання урядом своїх обов'язків, так і заходом ПОЛІТИЧНИМ, коли уряд звільняється з метою подолання політич- і.... фИЗИ, що виникла у державі (іноді відставка уряду може i>vїй як заходом політичної, так і конституційної відповідальні" її)2. 1 ЧврвЯЦОва А. «Позитивний» аспект конституційної відповідальності: ниянвченкя змісту// Право України. — 2000. — № 12. — С. 95. Наливайко Л. Зазнач, праця. — С. 48—49.
Читайте також:
|
|||||||||
|