Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава VI

кають у парламент керівників партії, прагнучи позбавити її май­бутню фракцію впливових лідерів.

Особу може бути включено до виборчого списку лише од­нієї партії (одного блоку).

Центральна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії (блоку), за умови отри­мання документів, визначених Законом.

Одним із таких документів є документ про внесення грошо­вої застави, яка становить дві тисячі мінімальних розмірів заро­бітної плати і вноситься партією (блоком) у безготівковому по­рядку на спеціальний рахунок Центральної виборчої комісії.

Грошова застава повертається партіям (блокам), які взяли участь у розподілі депутатських мандатів. Грошова застава, вне­сена партією (блоком), яка не взяла участі у розподілі депутат­ських мандатів, у восьмиденний строк з дня офіційного опри­люднення результатів виборів депутатів перераховується до Дер­жавного бюджету України.

Грошова застава є найпоширенішою умовою реєстрації кан­дидатів на виборах. Світовій виборчій практиці відомі й інші підстави для реєстрації кандидатів на виборні посади: збір уста­новленої законом кількості підписів громадян на підтримку кан­дидата, а також підтримка кандидата не просто громадянами, а встановленої законом кількості відповідних посадових осіб, пар­ламентарів тощо. Зазначені підстави для реєстрації кандидатів на виборах можуть застосовуватися як паралельно, так і окремо.

Внесення грошової застави суб'єктом балотування вважаєть­ся засобом підтвердження серйозності намірів політичних пар­тій, їх об'єднань, кандидатів брати участь у виборах, що дозволяє виключити з числа кандидатів осіб, які використовують виборчу кампанію як засіб самореклами і не виражають інтересів виборців, а також не мають відповідних ділових та професійних якостей. Крім розміру грошової застави, виборче законодавство встанов­лює також відповідні умови, за яких грошова застава повертаєть­ся кандидатам повністю або частково (Росія, Україна), однак у деяких країнах узагалі не передбачено повернення кандидатам, партіям вкладених ними коштів (Австрія, Греція, Туреччина)1.

1 Ставнійчук М. І. Вдосконалення законодавства про вибори Президен­та України // Право України. - 2003. - № 12. - С. 17-18.




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 243 | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 245

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.