Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 245

Внесення грошової застави дозволяє тією чи іншою мірою по­кріпи витрати державного бюджету, спрямовані на фінансуван­ня виборчої кампанії. Інститут грошової застави в Україні визна­но конституційним і таким, що за своєю правовою природою не є Майновим цензом (Рішення Конституційного Суду України від Ю.01.2002 р.№2-рп/2002а). Подання документів до Центральної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за вісімдесят п'ять днів до дня виборів.

Центральна виборча комісія не пізніш як на сьомий день і дня прийняття заяви про реєстрацію кандидатів у депутати і а доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.

Перелік та черговість кандидатів у депутати у виборчому списку, визначені партією (блоком), не можуть бути змінені Після їх реєстрації Центральною виборчою комісією, за винят­ком виключення деяких кандидатів із виборчого списку у випад­ках, передбачених Законом.

У разі реєстрації кандидатів у депутати представнику партії (блоку) у Центральній виборчій комісії разом із копією рішен­ня про реєстрацію кандидатів у депутати у триденний строк з ді ія його прийняття видаються посвідчення кандидатів у депута­ти за формою, встановленою Центральною виборчою комісією. Ппборчий список кандидатів у депутати партії (блоку) разом із рішенням про їх реєстрацію в цей же строк оприлюднюється в газетах «Голос України» та «Урядовий кур'єр».

Якщо Центральна виборча комісія виявить у документах, по­даних партією (блоком), ознаки порушення ч. 1 ст. 37 Консти­туції України, вона зобов'язана звернутися до Міністерства юс-іп ції України щодо внесення ним подання до Верховного Суду України про заборону діяльності відповідної партії. Розгляд пи­тання про реєстрацію кандидатів у депутати від цієї партії (бло­ку) відкладається до набрання законної сили відповідним рі­шенням суду.

' Рішення Конституційного Суду України від 30.01.2002 р. № 2-рп/2002 V справі за конституційним поданням 63 народних депутатів України щодо иідмовідності Конституції України (конституційності) положень ст. 43 За­пону України «Про вибори народних депутатів України» (справа про вибор­чу заставу) // Офіційний вісник України. — 2002. — № 6. — Ст. 245.

 


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VI | Глава VI

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.