МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Глава VIЦентральна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати в разі: 1) порушення законів України при утворенні виборчого блоку та висуненні кандидатів у депутати; 2) відсутності або неналежного оформлення документів, які подаються до Центральної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії (блоку); 3) припинення громадянства України кандидата у депутати; 4) вибуття особи, висунутої кандидатом у депутати, за межі України для проживання чи з метою отримання політичного притулку; 5) визнання особи, висунутої кандидатом у депутати, недієздатною; 6) набрання щодо особи, висунутої кандидатом у депутати, законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину; 7) виявлення Центральною виборчою комісією обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, права бути обраною депутатом відповідно до Закону. Рішення про відмову в реєстрації кандидатів у депутати має містити вичерпні підстави щодо відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається представнику партії (блоку) у Центральній виборчій комісії. Відмова в реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії (блоку), через невідповідне оформлення поданих партією (блоком) для реєстрації документів, не виключає повторного подання партією (блоком) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії (блоку). Така заява з виправленими відповідно до вимог Закону документами має бути подана до Центральної виборчої комісії не пізніше ніж за сімдесят п'ять днів до дня виборів. Остаточне рішення щодо реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії (блоку), Центральна виборча комісія приймає не пізніше ніж за сімдесят один день до дня виборів. Якщо внаслідок відмови Центральної виборчої комісії в реєстрації включених до виборчого списку кандидатів у депутати або подальшого скасування реєстрації кандидатів у депутати Центральною виборчою комісією кількість цих кандидатів у відпо- Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя)247 іідному виборчому списку партії (блоку) залишилася меншою під мінімальної кількості кандидатів у депутати, встановленої Законом, Центральна виборча комісія приймає рішення про від-мі ту в реєстрації або скасування реєстрації усіх кандидатів у депутати, включених до такого виборчого списку партії (блоку). Рішення Центральної виборчої комісії про скасування реєстрації кандидата у депутати, яке не було оскаржене, набирає чинності після закінчення строку його оскарження. Центральна виборча комісія не пізніше ніж за три дні до дня ииборів приймає рішення про скасування реєстрації окремого кандидата у депутати, включеного до виборчого списку партії (блоку), з виключенням його з виборчого списку в разі: 1) звернення кандидата у депутати після його реєстрації із письмовою заявою про відмову балотуватися; 2) звернення партії (блоку) не пізніш як за п'ятнадцять днів до дня виборів про скасування рішення щодо реєстрації кандидата у депутати відповідно до рішення, прийнятого у порядку, передбаченому статутом партії (угодою про утворення блоку); 3) виключення з виборчого списку блоку осіб — членів пар-■ її, що прийняла рішення про вихід із складу блоку, або про скатування реєстрації кандидатів у депутати — членів цієї партії;
4) припинення громадянства України кандидата у депутати; 5) вибуття кандидата у депутати за межі України на прожинання чи з метою отримання політичного притулку; 6) визнання кандидата у депутати недієздатним; 7) набрання щодо кандидата у депутати законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину;
8) включення кандидата у депутати до кількох виборчих списків партій (блоків) за наявності його письмових заяв про ,н оду балотуватися від цих партій (блоків); 9) виявлення Центральною виборчою комісією обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, права бу-і п обраною депутатом відповідно до Закону; 10) повторне вчинення кандидатом у депутати діяння, за яке йому було оголошено попередження відповідно до Закону. Центральна виборча комісія не пізніше ніж за десять днів до дня виборів приймає рішення про скасування реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії (блоку), в разі виявлення після реєстрації, що внаслідок скасу-
|
||||||||
|