Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава VI

виборчій дільниці у приміщенні, де проводиться голосування, на засіданні виборчої комісії при підрахунку голосів, установленні результатів голосування на виборчій дільниці, а також неправо­мірного недопущення зазначених осіб у приміщення для голо­сування.

Відомості про підсумки голосування в межах територіаль­ного виборчого округу цифрами і прописом заносяться до про­токолу окружної виборчої комісії про підсумки голосування в межах територіального виборчого округу.

Протокол про підсумки голосування в межах територіально­го виборчого округу складається окружною виборчою комісією у кількості примірників, на три більшій, ніж кількість осіб, які входять до складу окружної виборчої комісії. Примірники про­токолу нумеруються і мають однакову юридичну силу.

Протокол про підсумки голосування в межах територіально­го виборчого округу підписують голова, заступник голови, сек­ретар та інші члени окружної виборчої комісії, які присутні на засіданні виборчої комісії, та засвідчується печаткою окружної виборчої комісії. У протоколі зазначаються дата і час (година і хвилини) його підписання членами окружної виборчої комісії. Член виборчої комісії, присутній на засіданні, зобов'язаний під­писати протокол про підсумки голосування. У разі своєї незго­ди з установленими підсумками голосування, зафіксованими в протоколі комісії, член комісії підписує протокол із приміткою «З окремою думкою». Письмовий виклад окремої думки дода­ється до протоколу про підсумки голосування. У разі відсутності в протоколі підпису члена окружної виборчої комісії біля його прізвища зазначається причина відсутності підпису. Перший при­мірник протоколу мають право підписати кандидати у депута­ти, уповноважені особи партій (блоків), офіційні спостерігачі, які були присутні при встановленні підсумків голосування в ме­жах територіального виборчого округу.

Перший примірник протоколу окружної виборчої комісії про підсумки голосування в межах територіального виборчого окру­гу, а за наявності — перший примірник протоколу з позначкою «Уточнений» запаковуються до пакета із спеціальною системою захисту у порядку, встановленому Законом. На пакеті робиться напис «Протокол про підсумки голосування».

Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя)269

Перший примірник протоколу окружної виборчої комісії про підсумки голосування в межах територіального виборчого окру­гу, а у разі внесення змін до цього протоколу — також протокол, и якому було допущено неточності (описки чи помилки у циф­рах), та протокол з позначкою «Уточнений» разом із відповід­ними протоколами та актами дільничних виборчих комісій, рі­шеннями, прийнятими на підставі цих актів, та, за наявності, протоколами окружної виборчої комісії про повторний підра­хунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці, окре­мими думками членів окружної виборчої комісії, викладеними у письмовій формі, заявами і скаргами про порушення окруж­ною виборчою комісією порядку встановлення підсумків голо­сування в межах територіального виборчого округу та рішення­ми, прийнятими окружною виборчою комісією за результатами їх розгляду, окружна виборча комісія транспортує до Централь­ної виборчої комісії, другий примірник протоколу зберігається и окружній виборчій комісії, третій — невідкладно вивішується для загального ознайомлення у приміщенні окружної виборчої комісії, а решта по одному примірнику видається членам окруж­ної виборчої комісії.

Центральна виборча комісія на своєму засіданні розглядає та приймає протоколи окружних виборчих комісій про підсумки голосування в межах територіального виборчого округу. Відо­мості зазначеного протоколу на засіданні Центральної виборчої комісії оголошуються головою чи заступником голови відпо­відної окружної виборчої комісії. Час прийняття Центральною виборчою комісією протоколу окружної виборчої комісії і зане­сені до протоколу відомості фіксують у протоколі засідання Цент-

р;ільної виборчої комісії.

Центральна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів окружних виборчих комісій про підсумки- голосу­вання в межах відповідних територіальних виборчих округів, у гому числі з поміткою «Уточнений», та протоколу Центральної виборчої комісії про підсумки голосування у закордонному ви­борчому окрузі не пізніш як на п'ятнадцятий день з дня виборів установлює результати виборів депутатів, про що складає про­токол.

Право на участь у розподілі депутатських мандатів набува­ють кандидати у депутати, включені до виборчих списків пар-

Глава VI

тій (блоків), що отримали три і більше відсотків голосів вибор­ців, які взяли участь у голосуванні у загальнодержавному вибор­чому окрузі.

Кандидати у депутати, включені до виборчого списку партії (блоку), який отримав менше трьох відсотків голосів виборців, які взяли участь у голосуванні, права на участь у розподілі де­путатських мандатів не мають.

Депутатські мандати розподіляються між виборчими спис­ками партій (блоків) пропорційно до кількості отриманих голо­сів виборців кандидатами у депутати, включеними до виборчих списків партій (блоків), котрі отримали три і більше відсотків голосів виборців, які взяли участь у голосуванні у загальнодер­жавному виборчому окрузі.

Центральна виборча комісія на підставі відомостей про кіль­кість голосів виборців, поданих за кандидатів у депутати, вклю­чених до виборчого списку кожної партії (блоку), встановлює сумарну кількість голосів виборців, поданих за кандидатів у де­путати, внесених до виборчих списків партій (блоків), що отри­мали три і більше відсотків голосів виборців.

Кількість голосів виборців, необхідних для отримання одно­го депутатського мандата (далі — виборча квота), обчислюється шляхом ділення сумарної кількості голосів виборців, на число депутатських мандатів, яке дорівнює кількісному складу Вер­ховної Ради України, визначеному Конституцією України (да­лі — загальна кількість депутатських мандатів).

Кількість голосів виборців, поданих за кандидатів у депута­ти, включених до виборчого списку цієї партії (блоку), ділить­ся на виборчу квоту. Ціла частина отриманого числа становить кількість депутатських мандатів, що одержали кандидати у де­путати від цієї партії (блоку). Дробові залишки враховуються при розподілі решти депутатських мандатів.

Партії (блоки), виборчі списки від яких мають більші порів­няно з іншими дробові залишки після ділення відповідно до за­значеного вище порядку, отримують по одному додатковому депутатському мандату, починаючи з виборчого списку партії (блоку), що має найбільший дробовий залишок. Якщо дробові залишки у двох чи більше виборчих списках партій (блоків) од­накові, першим додатковий депутатський мандат отримує той виборчий список партії (блоку), за кандидатів у депутати від




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 265 | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 271

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.