Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 265

спостерігачі, які були присутні на засіданні дільничної виборчої комісії при підрахунку голосів виборців.

Перший і другий примірники протоколу дільничної вибор­чої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільни­ці, а за наявності — і відповідні примірники протоколу з познач­кою «Уточнений», запаковуються до пакета зі спеціальною си­стемою захисту у порядку, встановленому Законом. На пакеті робиться напис «Протокол про підрахунок голосів». Третій при­мірник протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці (протоколу з поміткою •' Уточнений») зберігається у секретаря дільничної виборчої ко­місії, четвертий примірник зазначеного протоколу невідкладно инвішується для загального ознайомлення в приміщенні діль­ничної виборчої комісії, а решта по одному примірнику прото­колу видається членам дільничної виборчої комісії.

Пакети з протоколами дільничної виборчої комісії про під­рахунок голосів виборців на виборчій дільниці, виборчими бю­летенями, контрольними талонами і предметами, списками ви­борців, а також, за наявності, окремими думками членів вибор­чої комісії, викладеними у письмовій формі, актами, заявами, скаргами та рішеннями, прийнятими виборчою комісією, невід-кллдно після закінчення засідання виборчої комісії доставля-к >ться до окружної виборчої комісії.

Дільнична виборча комісія може визнати голосування на ви­борчій дільниці недійсним у разі виявлення нею порушень ви­мог Закону, внаслідок яких неможливо достовірно встановити результати волевиявлення виборців, лише за таких обставин:

1) виявлення фактів незаконного голосування (опускання ииборчого бюлетеня до виборчої скриньки за виборця іншою особою, крім випадків, передбачених Законом; голосування ікобами, які не мають права голосу; голосування особами, які не включені до списку виборців на цій виборчій дільниці або нключені до нього безпідставно; голосування виборцем біль­ше ніж один раз) у кількості, що перевищує десять відсотків кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці;

2) знищення або пошкодження виборчої скриньки (скри­ньок), що унеможливлює встановлення змісту виборчих бюле-ГЄНІв, якщо кількість цих бюлетенів перевищує десять відсотків

266 Глава VI

від кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені на вибор­чій дільниці;

3) виявлення у виборчих скриньках виборчих бюлетенів у кількості, що перевищує більш як на десять відсотків кількість виборців, які отримали бюлетені на виборчій дільниці.

У разі виявлення зазначених обставин у кожному випадку дільнична виборча комісія складає акт за формою та у порядку, передбаченими Законом. Такий акт (акти) є підставою для роз­гляду дільничною виборчою комісією питання про визнання го­лосування на виборчій дільниці недійсним.

У разі прийняття дільничною виборчою комісією рішення про визнання голосування на виборчій дільниці недійсним усі бюлетені, виявлені у виборчих скриньках на цій виборчій діль­ниці, вважаються такими, що не підлягають урахуванню.

Рішення дільничної виборчої комісії про визнання голосу­вання на виборчій дільниці недійсним та акт (акти), на підставі якого (яких) прийнято це рішення, додаються до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, запаковують­ся та транспортуються до окружної виборчої комісії в порядку, встановленому Законом.

Протокол про підрахунок голосів виборців на звичайній або спеціальній виборчій дільниці (окрім спеціальних виборчих діль­ниць, утворених на суднах, що перебувають у день виборів у пла­ванні під Державним Прапором України, на полярній станції України) та інші виборчі документи дільничної виборчої комі­сії передаються відповідній окружній виборчій комісії на її засі­данні у порядку, передбаченому Законом.

З моменту закінчення голосування окружна виборча комі­сія розпочинає засідання, яке продовжується безперервно до вста­новлення підсумків голосування у територіальному виборчому окрузі. На цей час члени окружної виборчої комісії не можуть залучатися до виконання інших функцій, крім участі в засідан­ні виборчої комісії.

Зазначене засідання окружної виборчої комісії оформляєть­ся протоколом безперервного засідання, який підписують голо­ва або головуючий на засіданні, а також секретар виборчої ко­місії або член виборчої комісії, який виконував на зазначеному засіданні обов'язки секретаря. До протоколу приєднуються (за наявності) окремі думки членів виборчої комісії, які брали участь

Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя)267

у засіданні і не згодні з прийнятим окружною виборчою комі-

( к ю рішенням.

На зазначеному засіданні окружної виборчої комісії голова окружної виборчої комісії приймає запечатані пакети з прото­колами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими Законом.

За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог Закону під час проведен­ня голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а та­кож під час транспортування виборчих документів до окружної виборчої комісії, що надійшли до окружної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, окруж­на виборча комісія приймає одне з рішень:

1) прийняти виборчі документи від дільничної виборчої ко­місії та врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів на виборчій дільниці при встановленні підсумків голосування в межах територіального виборчого округу;

2) відмовити у прийнятті виборчих документів від дільнич­ної виборчої комісії та зобов'язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки;

3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій діль­ниці в порядку, встановленому Законом.

Зазначене рішення приймається шляхом голосування всіх членів окружної виборчої комісії більшістю від загального скла­ду комісії і фіксується у протоколі засідання окружної виборчої комісії.

Окружна виборча комісія може прийняти рішення про ви­знання голосування на виборчій дільниці недійсним лише в разі:

1) виявлення при повторному підрахунку голосів виборців на відповідній виборчій дільниці наведених вище обставин, за яких дільнична виборча комісія може визнати голосування на виборчій дільниці недійсним;

2) виявлення фактів навмисного створення перешкод у здійс­ненні повноважень членами виборчих комісій чи реалізації офі­ційними спостерігачами, представниками засобів масової інфор­мації права бути присутнім під час проведення голосування на


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VI | Глава VI

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.