Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава X

літичних посад, на які не поширюється законодавство про дер­жавну службу та трудове законодавство. Особливості прохо­дження служби на цих посадах визначаються законом.

Члени Кабінету Міністрів України несуть солідарну відпо­відальність за результати діяльності Кабінету Міністрів Украї­ни як колегіального органу виконавчої влади.

Члени Кабінету Міністрів України особисто несуть політич­ну відповідальність за стан справ у доручених їм сферах держав­ного управління.

Члени Кабінету Міністрів України за вчинення ними ко-рупційних діянь та порушення вимог сумлінної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави (заборона ви­користання службового становища в особистих цілях, запобі­гання конфлікту інтересів тощо), можуть бути звільнені Верхов­ною Радою України в порядку, визначеному Законом України «Про Кабінет Міністрів України».

Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 07.05.2002 р. № 8-рп/2002г положення про поширення юрис­дикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, означає, що до юрисдикції Конституційного Суду України та судів загальної юрисдикції належить, відповідно до їх повнова­жень, вирішення питань, що мають правовий характер, зокре­ма тих, які виникають у зв'язку з призначенням чи звільненням певних посадових осіб Президентом України або Верховною Радою України (ч. 2 ст. 124 Конституції України). Вирішення Конституційним Судом України питань щодо відповідності Кон­ституції України (конституційності) актів Президента України та правових актів Верховної Ради України не виключає можли­вості оскарження до судів загальної юрисдикції актів Президен­та України або постанов Верховної Ради України індивідуаль­ного характеру з питань призначення на посади чи звільнення з посад стосовно їх законності, за винятком положень тих актів, які є наслідком конституційно-політичної відповідальності (статті 115, 122 та інші Конституції України) посадових осіб.

1 Рішення Конституційного Суду України від 07.05.2002 р. № 8-рп/2002 у справі за конституційним поданням Президента України щодо офіційного тлумачення положень частин 2, 3 ст. 124 Конституції України (справа щодо підвідомчості актів про призначення або звільнення посадових осіб) // Офі­ційний вісник України. - 2002. - № 20 (31.05.2002). - Ст. 993.

 




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконавча влада в Україні | Виконавча влада в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.29 сек.