МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виконавча влада в Україні
про відповідальність Кабінету Міністрів України та прийняти резолюцію недовіри Кабінету Міністрів України більшістю від конституційного складу Верховної Ради України. Питання про відповідальність Кабінету Міністрів України не може розглядатися Верховною Радою України більше одного разу протягом однієї чергової сесії, а також протягом року після схвалення Програми діяльності Кабінету Міністрів України або протягом останньої сесії Верховної Ради України. Відповідно до частин 2, 3 ст. 115 Конституції України відставка Прем'єр-міністра України, прийняття Верховною Радою України резолюції недовіри Кабінету Міністрів України мають наслідком відставку всього складу Кабінету Міністрів України. У цих випадках Верховна Рада України здійснює формування нового складу Кабінету Міністрів України у строки і в порядку, що визначені Конституцією України (згідно з п. 2 ч. 2 ст. 90 Конституції України цей строк становить 60 днів). Кабінет Міністрів України, який склав повноваження перед новообраною Верховною Радою України або відставку якого прийнято Верховною Радою України, продовжує виконувати свої повноваження до початку роботи новосформованого Кабінету Міністрів України. Відповідно до Закону України «Про Кабінет Міністрів України» повноваження Кабінету Міністрів України припиняються достроково також у разі припинення повноважень Прем'єр-міністра України у зв'язку з неможливістю виконання ним повноважень за станом здоров'я та смерті Прем'єр-міністра України. У разі відставки Прем'єр-міністра України у зв'язку з неможливістю виконання повноважень за станом здоров'я або смертю Прем'єр-міністра України на період до початку роботи ново-сформованого Кабінету Міністрів України повноваження Прем'єр-міністра України виконує Перший віце-прем'єр-міністр України. Повноваження членів Кабінету Міністрів України припиняються у разі припинення повноважень Кабінету Міністрів України. Повноваження членів Кабінету Міністрів України припиняються Верховною Радою України також у таких випадках: 1) у разі звільнення з посади за поданням Прем'єр-міністра України;
2) за заявою про відставку члена Кабінету Міністрів України; 3) у разі неможливості виконання повноважень за станом здоров'я, що підтверджується медичним висновком, наданим медичною комісією, утвореною спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я. Повноваження члена Кабінету Міністрів України у разі його смерті припиняються з дня смерті, засвідченої свідоцтвом про смерть. Рішення Верховної Ради України про припинення повноважень члена Кабінету Міністрів України приймається у формі постанови більшістю від конституційного складу Верховної Ради України. Аналізуючи питання щодо відповідальності Уряду як складової його конституційно-правового статусу, слід розрізняти політичнувідповідальність уряду та його членів перед парламентом або главою держави (відповідальність за політику) та юридичнувідповідальність за правопорушення. Встановлення політичної відповідальності перед главою держави або парламентом залежить від форми правління, що наявна у конкретній державі, а от юридична відповідальність існує завжди, незалежно від форми правління. Формами політичної парламентської відповідальності є: вотум недовіри та відмова в довірі (зміст яких ми розглянули у Главі VIII «Законодавча влада в Україні»), відповідальність за виконання бюджету. Політична відповідальність перед главою держави проявляється у вигляді усунення уряду або прем'єр-міністра з посад. У багатьох державах політична відповідальність уряду — солідарна — при несхваленні політики уряду парламентом або главою держави у відставку іде весь уряд, навіть якщо хтось із членів уряду з політикою уряду не погоджувався. Щодо відповідальності за правопорушення, то в тих країнах, де за членами уряду визнається імунітет від судового переслідування, позбавлення цього імунітету проводиться парламентом, після чого можлива звичайна встановлена законом відповідальність1. Відповідно до Закону України «Про Кабінет Міністрів України» посади членів Кабінету Міністрів України належать до по- Кашкин С. Ю. Зазнач, праця. — С. 638. Читайте також:
|
||||||||
|