Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні

 

Поняття та принципи правової держави. Принцип розподілу влади. Сучасні інтерпретації принципу розподілу влади. Принцип верховенства права у правовій державі. Принцип реальності прав, свобод, обов’язків і законних інтересів людини і громадянина.

V. Правовий статус людини і громадянина у внутрішньодержавному праві України

 

Поняття та зміст правового статусу людини і громадянина. Інститут громадянства – основа розвитку прав та свобод людини і громадянина в Україні. Громадянство України як елемент правового статусу. Правовий статус іноземців та осіб без громадянства. Правовий статус біженців.

VI. Нормативне закріплення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні

 

Поняття і види прав та свобод людини і громадянина. Класифікація конституційних прав та свобод людини і громадянина. Конституційні обов’язки людини і громадянина в Україні.

VII. Механізми реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні

 

Поняття і структура механізму реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина на міжнародному та регіональному рівнях. Міжнародний механізм реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина. Регіональний механізм реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина. Європейський Суд з прав людини в системі захисту основоположних прав і свобод людини і громадянина.

VIII. Конституційно-правовий механізм реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина

 

Поняття і структура конституційно-правового механізму реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина. Гарантії реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина.

 

IX. Конституційно-правові аспекти діяльності судових і правоохоронних органів в реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні

 

Діяльність судових органів України з реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина. Діяльність прокуратури України з реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина. Діяльність Служби безпеки України з реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина. Діяльність органів внутрішніх справ України з реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина.

 


IV. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  3. II.1 Програмне забезпечення
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. III. Інформаційне забезпечення задачі
  6. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  7. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  8. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  9. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  10. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)
  11. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів




Переглядів: 1133

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. РОБОЧА ПРОГРАМА | Спецкурсу «Права людини та їх захист» для студентів 5-го курсу (освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр») на 2014-2015 навчальні роки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.