Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






IIІ. Інформаційне забезпечення задачі

Показники Базовий період Звітний період
Випуск продукції у натуральному вимірі, од.    
Препарат А
Препарат В
Препарат С
Відпускні ціни, грош. од.    
Препарат А 12,3 12,5
Препарат В 7,1
Препарат С 5,5 5,5
Внутрішньозаводський оборот, тис. грош. од. 60,2
Залишки нереалізованої продукції на складі на початок року, тис. грош. од.    
Препарат А 9,8 7,2
Препарат В 15,4 10,6
Препарат С 0,4 1,1
Залишкинереалізованої продукції на складі на кінець року, тис. грош. од.    
Препарат А 7,2 6,7
Препарат В 10,6 12,1
Препарат С 1,1 1,5
Трудомісткість виготовлення продукції, год.    
Препарат А 0,35 0,35
Препарат В 0,18 0,18
Препарат С 0,7 0,7
Норматив залишків нереалізованої продукції на складі на кінець планового року, тис. грош. од. Плановий рік
Препарат А 8,7
Препарат Б 16,4
Препарат С 2,5

IV. Алгоритм розв’язання задачі

1-й крок. Визначення обсягів товарної та реалізованої продукції.

1.1. Визначаємо валовий випуск продукції (ВВ) у вартісному вимірі за формулою:

ВВ = S (ВіЦі),

де Ві – валовий випуск продукції і у натуральному вимірі;

Ці – ціна реалізації і -го препарату

1.2. Визначаємо обсяг товарної продукції.

Оскільки на підприємстві відсутні залишки незавершеного виробництва, то товарна продукція кількісно буде збігатися з валовою продукцією, а тому її обсяг можна розрахувати за формулою:

ТП = ВВ – ВО,

де ВО – внутрішньозаводський обіг.

1.3. Визначаємо обсяг реалізації по окремих виробах за формулою:

РПі = ГПі + Зпі – Зкі,

де ГПі – обсяг випущеного препарату і, готового до реалізації;

Зпі, Зкі – відповідно запаси нереалізованого препарату на початок та кінець періоду.

Для препаратів А та С показник ГПі буде відповідати валовому випуску у вартісному вимірі.

Препарат В частково використовується у внутрішньозавод­ському обігу, тому ГПі для нього буде визначено як різницю між валовим його випуском та внутрішньозаводським обігом.

Результати розрахунків наведено в табл. 1.1

Таблиця 1.1

Результати розрахунків товарної та реалізованої продукції

тис. грош. од

Показники Базовий період Звітний період
Валовий випуск продукції 223,7 255,7
Препарат А 93,5 107,5
Препарат В 121,4 135,8
Препарат С 8,8 12,4
Товарна продукція 169,7 195,5
Валова продукція 169,7 195,5
Реалізована продукція 176,4 194,1
Препарат А 96,1 108,0
Препарат В 72,3 74,1
Препарат С 8,1 12,0

2-й крок. Аналіз динаміки обсягів виробництва та реалізації продукції підприємства у звітному періоді (табл. 1.2).


Таблиця 1.2


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. III. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  10. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  11. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ «Економіка підприємства» | Динаміка обсягів виробленої та реалізованої продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.