МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV. Алгоритм розв’язання задачіКрок 1. Визначення переліку параметрів, які підлягають оцінюванню, та їхньої питомої ваги. Конкурентоспроможність товару – сукупність якісних і вартісних характеристик товару, що забезпечує задоволення конкретної потреби (здатність товару бути виділеним споживачем з аналогічних товарів, які пропонуються на ринку підприємствами-конкурентами). Щоб оцінити рівень конкурентоспроможності товару, слід враховувати два аспекти, які впливають на вибір товару покупцем. Перший – це корисний ефект, що матиме споживач, купуючи товар, який має дві складові: якість та сервісні послуги. Другий – витрати, пов’язані з придбанням та експлуатацією товару. Більший корисний ефект і менші витрати є привабливими чинниками при виборі товарів споживачами і сприяють підвищенню конкурентоспроможності товару. На основі наведеної інформації можна зробити висновки, що потрібно оцінювати: технічні параметри a. очищення покриття; b. зручність у користуванні; c. номінальну потужність; d. екологічність; e. масу; f. ємність; економічні параметри g. ціну. Ваговий індекс кожного технічного параметра наведено в табл 2.2. Крок 2. Розрахунок одиничних параметричних індексів. Розрахунок одиничних параметричних індексів здійснюється за формулами: qi = Pi / P баз i q1,2,3,4,5,6 = P1,2,3,4,5,6 / P баз1,2,3,4,5,6 де qі – одиничний параметричний індекс, розрахований за параметром; Рі – значення параметра вибору; Рбаз – аналогічний параметр базового виробу, з яким здійснюється порівняння. Оскільки підвищення показника «маса» призводить до погіршення його споживчих властивостей, то параметр розраховується за формулою: q5 = Рбаз × 5 / Р5. Треба врахувати, що значення жорстких параметрів (q3, q5, q6) чітко визначені – 1200 Вт, 8 кг, 4 л. Щодо «м’яких» параметрів – «очищення покриття», «зручність у користуванні», «екологічність» – оцінка ідеального виробу відповідає максимальній оцінці – 5 балів за 5-бальною шкалою, за якою експерти оцінювали цей товар. Наприклад, оцінка параметра «номінальна потужність» (параметричний індекс q3) для моделі «Комета», розрахована за формулою, становить: q3 = Р3 / Р баз 3 = 1100 / 1200 ∙ 100% = 92% Параметричний індекс моделі «Комета» за параметром «маса» q5, розрахований за формулою, становить: q5 = Р баз 5 / Р5 = 8,0 / 8,5 ∙ 100% = 94%. Результати розрахунків занесені до табл. 2.3. Таблиця 2.3 Читайте також:
|
||||||||
|