Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок одиничних і групових параметричних індексів за технічними показниками

Параметри Ваговий індекс, % КОМЕТА УРАН ТАЙФУН
Параметричний індекс Зваже­ний параметрич­ний індекс (2×3) Параметричний індекс Зваже­ний параметрич­ний індекс (2×5) Параметричний індекс Зваже­ний параметрич­ний індекс (2×7)
Очищення покриття
Зручність у користуванні
Номінальна потужність 13,8 9,5
Екологіч­ність
Маса 4,7 4.7
Ємність 4,25 4,5
УСЬОГО 85,17 77,75 87,7 83,5 78,8 77,0

Крок 3. Розрахунок групових параметричних індексів.

Тепер оцінюємо конкурентоспроможність моделі «Комета» і моделей-конкурентів з еталоном за всіма технічними характеристи­ками, визначивши груповий параметричний індекс. Для цього скористаємося формулою:

де Ітп – груповий параметричний індекс за технічними показниками;

gi ­– одиничний параметричний індекс і-го параметра;

ai – вагомість і-го параметричного індексу;

n – кількість технічних параметрів, за якими здійснюється оцінка конкурентоспроможності.

Для моделі "Комета" груповий параметричний індекс за технічними параметрами дорівнює:

І тп «Комета» = 0,45 × 60 + 0,20 × 100 + 0,15 × 92 + 0,10 × 80 + 0,05 × 94 + 0,05 × 85 = 77,75%, або 0,77.

За такою самою схемою розраховуємо одиничний і груповий параметричний індекси за економічними параметрами.

Оскільки економічний параметр лише один – ціна, груповий параметричний індекс за економічними показниками для моделі «Комета» дорівнює:

І тп = Ц «Комета» / Ц 100 = 750 / 700 = 1,07.

Отже модель пилососа «Комета» за ціною порівняно з ідеальним пилососом є дорожчою, отже неконкурентоспроможною.

Крок 4. Розрахунок інтегрального показника конкуренто­спроможності.

Цей показник для моделі «Комета», розрахований за формулою, дорівнює:

 

К інт = І тп / І еп К інт «Комета» = 0,77 / 1,07 = 0,72.

Крок 5. Підготовка висновків щодо рівня конкурентоспро­можності виробу.

Як свідчать розрахунки, ця модель неконкурентоспроможна, тому що інтегральний показник конкурентоспроможності порівняно з еталоном

Кінт<1.

Крок 6. Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспро­можності товару.

Підприємство може підвищити конкурентоспроможність моделі "Комета":

h. вдосконаливши модель з метою поліпшити такі її властивості, як очищення покриття та екологічність;

i. знизивши ціну до рівня, за якого споживачі будуть купувати модель пилососа підприємства;

j. розробити комплекс відповідних комунікаційних заходів.



Читайте також:

  1. А. Технологічний розрахунок СТОА
  2. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік
  3. А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА
  4. А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА
  5. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  6. А.2.6. Розрахунок кількості робітників
  7. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  8. Аеродинамічний розрахунок
  9. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  10. АЕРОДИНАМІЧНИЙ РОЗРАХУНОК СИСТЕМ ВЕНТИЛЯЦІЇ
  11. Аеродинамічний розрахунок систем вентиляції заснований на залежності
  12. Аналіз фінансової стійкості (за абсолютними показниками)




Переглядів: 1825

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Алгоритм розв’язання задачі | Розділ «Основи менеджменту»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.