Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А. Технологічний розрахунок СТОА

 

Структура та завдання технологічного розрахунку СТОА аналогічні розрахунку автотранспортних підприємств.

Відмінною особливістю технологічного розрахунку станцій обслуговування від розрахунку ЛТП є те, що заїзди автомобілів на СТОА для виконання всіх видів робіт носять ймовірний характер. Па АТП до таких робіт відноситься тільки ПР, а ЩО,ТО–1, та ТО–2 плануються у відповідності з виробничою програмою. В технологічному розрахунку СТОА виробнича програма по видах робіт не визначається, а приймається у відповідності до заданої потужностістанції.

Для міських СТОА виробнича програма характеризується кількістю повністю обслугованих автомобілів за рік, тобто автомобілів, які проходять на станції весь комплекс робіт по підтримці їх в технічно справному стані на протязі року.

Виробнича програма дорожніх СТОА визначається загальною добовою кількістю заїздів автомобілів на станцію для надання їм технічної допомоги.

Виробнича програма станцій є основним показником для розрахунку річних обсягів робіт, на основі яких визначається кількість робітників, кількість постів та автомобіле – місць для ТО, ПР та зберігання, площ виробничих, складських, адміністративно–побутових та інших приміщень.

При технологічному розрахунку СТОА необхідно визначити виробничу програму СТОА, чисельність робітників СТОА або окремого структурного підрозділу, визначити його площу та встановити необхідне обладнання. Кількість постів та автомобіле – місць для обслуговування та зберігання, площі основних виробничих, складських, адміністративно–побутових приміщень визначається тільки при розробці генерального плану станції.

 

А.1. Вихідні дані для проектування

 

Вихідними даними для розрахунку є:

– кількість автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік;

– тип станції (універсальна чи спеціалізована);

– середньорічний пробіг (для міських СТОА);

– кількість заїздів автомобілів на СТОА за рік (для міських СТОА) та за добу (для дорожніх СТОА)

– режими роботи СТОА;

– види виконуваних робіт (для спеціалізованих СТОА);

– кількість проданих автомобілів (для міських СТОА).

 


Читайте також:

  1. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік
  2. А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА
  3. А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА
  4. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  5. А.2.6. Розрахунок кількості робітників
  6. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  7. Аеродинамічний розрахунок
  8. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  9. АЕРОДИНАМІЧНИЙ РОЗРАХУНОК СИСТЕМ ВЕНТИЛЯЦІЇ
  10. Аеродинамічний розрахунок систем вентиляції заснований на залежності
  11. Аналітичний розрахунок завантаження горловин




Переглядів: 1074

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок кількості постів (ліній) зон ТО і ПР та діагностики | А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.