Структура та завдання технологічного розрахунку СТОА аналогічні розрахунку автотранспортних підприємств.
Відмінною особливістю технологічного розрахунку станцій обслуговування від розрахунку ЛТП є те, що заїзди автомобілів на СТОА для виконання всіх видів робіт носять ймовірний характер. Па АТП до таких робіт відноситься тільки ПР, а ЩО,ТО–1, та ТО–2 плануються у відповідності з виробничою програмою. В технологічному розрахунку СТОА виробнича програма по видах робіт не визначається, а приймається у відповідності до заданої потужностістанції.
Для міських СТОА виробнича програма характеризується кількістю повністю обслугованих автомобілів за рік, тобто автомобілів, які проходять на станції весь комплекс робіт по підтримці їх в технічно справному стані на протязі року.
Виробнича програма дорожніх СТОА визначається загальною добовою кількістю заїздів автомобілів на станцію для надання їм технічної допомоги.
Виробнича програма станцій є основним показником для розрахунку річних обсягів робіт, на основі яких визначається кількість робітників, кількість постів та автомобіле – місць для ТО, ПР та зберігання, площ виробничих, складських, адміністративно–побутових та інших приміщень.
При технологічному розрахунку СТОА необхідно визначити виробничу програму СТОА, чисельність робітників СТОА або окремого структурного підрозділу, визначити його площу та встановити необхідне обладнання. Кількість постів та автомобіле – місць для обслуговування та зберігання, площі основних виробничих, складських, адміністративно–побутових приміщень визначається тільки при розробці генерального плану станції.
А.1. Вихідні дані для проектування
Вихідними даними для розрахунку є:
– кількість автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік;
– тип станції (універсальна чи спеціалізована);
– середньорічний пробіг (для міських СТОА);
– кількість заїздів автомобілів на СТОА за рік (для міських СТОА) та за добу (для дорожніх СТОА)
– режими роботи СТОА;
– види виконуваних робіт (для спеціалізованих СТОА);
– кількість проданих автомобілів (для міських СТОА).