Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА

 

Для міських СТОА виробнича програма характеризується кількістю автомобілів, які проходять весь комплекс робіт по підтриманню їх в технічно справному стані.

Річний обсяг робіт міських станцій включає в себе робота по ТО,ПР, прибирально–мийні роботи та передпродажну підготовку (при продажі автомобілів на СТОА).

Річний обсяг робіт міських станцій по технічному обслуговуванню та ремонту ДТЗ визначається за формулою:

(2.89)

де – кількість автомобілів, що обслуговуй на СТОА;

– середній річний пробіг одного автомобіля, км;

– питома трудомісткість робіт по ТО і ПР; люд–год./1000км.

При проектуванні універсальних СТОА, які обслуговують різні класи легкових автомобілів, сумарний річний об'єм робіт визначається за формулою:

(2.90)

де – кількість автомобілів певного класу;

– середньорічний пробіг автомобілів кожного класу;

– питома трудомісткість ТО і ПР кожної моделі (класу )

автомобілів,люд–год/1000км.

Річний об'єм прибирально–мийних робіт визначається виходячи із кількості заїздів автомобілів на СТОА в рік для виконання прибирально – мийних робіт та середньої трудомісткості виконання цих робіт.

(2.91)

де – кількість заїздів автомобілів на СТОА для виконання прибирально–мийних робіт;

– питома трудомісткість прибирально–мийних робіт одного автомобіля. Середня трудомісткість одного заїзду для виконання прибирально–мийних робіт рівна 0,1 – 0,25 люд–год. при механізованій мийці та 0,5 люл–год. при ручній (шланговій) мийці [27 ].

Якщо на СТОА прибирально–мийні роботи виконуються не тільки перед ТО і ПР, але й як самостійний вид послуг, то загальна кількість заїздів на прибирально–мийні роботи приймається з розрахунку одного заїзду на 800–1000км пробігу кожного автомобіля, що обслуговуються на станції. Загальна трудомісткість, прибирально–мийних робіт, що виконуються на такій станції, визначається за формулою:

(2.92)

де І – кількість заїздів автомобілів для виконання тільки прибирально–мийних робіт;

– трудомісткість прибирально–мийних робіт які виконуються, перед ТО і ПР.

Річний обсяг робіт по передпродажній підготовці легкових автомобілів визначається кількістю проданих автомобілів за рік та трудомісткістю робіт по передпродажній підготовці :

(2.93)

де – кількість проданих автомобілів за рік (визначається завданням);

– середня трудомісткість робіт по передпродажній підготовці автомобілів.

рекомендується приймати : = 3,5 люд–год.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. II. ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛН
  3. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  4. А. Технологічний розрахунок СТОА
  5. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік
  6. А.2.1. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.
  7. А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА
  8. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  9. А.2.6. Розрахунок кількості робітників
  10. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  11. Авторське право на комп’ютерні програми




Переглядів: 1094

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А.1.5. Режим роботи СТОА | А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.