Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА

 

Річний об'єм робіт дорожніх СТОА визначається по кожному виду автомобілів:

(2.94)

де – кількість заїздів автомобілів даного типу на СТОА за добу;

– режим робота дорожньої СТОА.

– середня трудомісткість робіт на один заїзд автомобіля на СТОА, люд–год.

 

По даних ДІПРОавтотрансу середня трудомісткість робіт по ТО і ПР автомобілів на один заїзд (без прибирально–мийних робіт) складає:

- для легкових автомобілів 3,6 люд–год;

- для вантажних автомобілів та автобусів 2,5 люд–год.

Середня трудомісткість прибирально–мийних робіт на дорожніх СТОА на один заїзд приймається рівнею 0,3 люд–год. для легкових автомобілів та 0,5 люд–год. для вантажних автомобілів та автобусів.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. II. ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛН
  3. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  4. А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА
  5. Авторське право на комп’ютерні програми
  6. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  7. Алгоритм створення тренінгової програми
  8. Алфавіт мови і структура програми
  9. Аналіз формування й виконання виробничої програми
  10. Аналіз якості виробничої інформації
  11. Анімаційні програми




Переглядів: 765

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА | А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.