МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А.1.5. Режим роботи СТОАРежим роботи СТОА визначається кількістю робочих днів станції в році та тривалістю робочого дня. Режим роботи СТОА може задаватися завданням на проектування або прийматися в залежності від типу станції, її призначення та розташування. Вибір режиму роботи станції здійснюється виходячи з найбільш повного забезпечення потреб населення по обслуговуванню та ремонту автомобілів (див, таблицю 3.4). Таблиця 3.4 Рекомендований режим виробництва ТО і ПР транспортних засобів (по ОНТП–01–86)
А.1.6. Визначення трудомісткості технічних впливів
У відповідності з ОНШ– АТП–СТО 80 питома трудомісткість ТО і ПР, щ о виконуються на міських СТОА, встановлена в залежності від кількості робочих постів на станції та класу автомобілів (таблиця 3.5). Трудомісткість виконання ТО і ПР наведена без врахування прибирально–мийних робіт. Таблиця 3.5 Нормативи питомої трудомісткості ТО і ПР на СТОА (люд–год/1000км).
Середня трудомісткість одного заїзду для виконання прибирально–мийних робіт на міських СТОА приймається 0,1– 0,25 люд–год. при механізованій мийці та 0,5 люд–год. при ручній (шланговій) мийці. [27 ] Якщо на СТОА проводиться продажа автомобілів, то до загального обсягу виконуваних робіт необхідно включити і трудомісткість робіт по передпродажній підготовці автомобілів. Середня трудомісткість робіт по передпродажній підготовці одного легкового автомобіля приймається рівною 3,5 люд–год.
А.2. Розрахунок річної виробничої програми Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|