Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А.1.5. Режим роботи СТОА

Режим роботи СТОА визначається кількістю робочих днів станції в році та тривалістю робочого дня. Режим роботи СТОА може задаватися завданням на проектування або прийматися в залежності від типу станції, її призначення та розташування.

Вибір режиму роботи станції здійснюється виходячи з найбільш повного забезпечення потреб населення по обслуговуванню та ремонту автомобілів (див, таблицю 3.4).

Таблиця 3.4 Рекомендований режим виробництва ТО і ПР

транспортних засобів (по ОНТП–01–86)

Назва підприємств та види робіт Кількість днів роботи в році Період виконання (зміни) Кількість змін роботи на добу Тривалість зміни, год
АТП        
Прибирально – мийні роботи ЩО І і II
  1,11 і III
  І, II і III
Діагностування загальне та І–II 1–2
поглиблене І іИ
Перше та друге технічні І – II 1–2
обслуговування І і II
Регулювальні і розбиральні – збиральні І і 11
роботи ПР (постові) І і II – III 2–3 7–8
  І, II і ІП
Роботи ПР, що виконуються у І–II 1 –2
відділеннях І–II 1 –2
Малярні роботи ПР I–U 1–2
  I–U 1–2
СТОА легкових автомобілів        
всі види робіт ТО і ПР        
міські СТОА І і II
дорожні СТОА І і II

А.1.6. Визначення трудомісткості технічних впливів

 

У відповідності з ОНШ– АТП–СТО 80 питома трудомісткість ТО і ПР, щ о виконуються на міських СТОА, встановлена в залежності від кількості робочих постів на станції та класу автомобілів (таблиця 3.5). Трудомісткість виконання ТО і ПР наведена без врахування прибирально–мийних робіт.

Таблиця 3.5 Нормативи питомої трудомісткості ТО і ПР на СТОА (люд–год/1000км).

Розмір СТОА (кількість робочих постів) Клас легкових автомобілів
Особливо малий Малий Середній
До 10 3,1 3,7 4,1
11–15 2,8 3,4 3,7
16–25 2,6 3,2 3,4
Більше 25 2,5 3,0 3,2

 

Середня трудомісткість одного заїзду для виконання прибирально–мийних робіт на міських СТОА приймається 0,1– 0,25 люд–год. при механізованій мийці та 0,5 люд–год. при ручній (шланговій) мийці. [27 ]

Якщо на СТОА проводиться продажа автомобілів, то до загального обсягу виконуваних робіт необхідно включити і трудомісткість робіт по передпродажній підготовці автомобілів.

Середня трудомісткість робіт по передпродажній підготовці одного легкового автомобіля приймається рівною 3,5 люд–год.

 

А.2. Розрахунок річної виробничої програми


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 811

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А.1.4. Визначення кількості технічних впливів | А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.