Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А.1.4. Визначення кількості технічних впливів

 

Кількість заїздів одного автомобіля на рік для проведення технічного обслуговування або ремонту в практиці проектування міських СТОА приймається в межах 2– 5 заїздів (для розрахованої або заданої кількості автомобілів, які користуються послугами СТОА). Прибирально – мийні роботи виконуються перед виконанням кожного технічного впливу.

Однак, якщо на СТОА прибирально–мийні роботи виконуються не тільки перед ТО і ПР, але й як самостійний вид послуг, то загальна кількість заїздів для виконання прибирально –мийних робіт прийматися з розрахунку один заїзд на 800 – 1000 км пробігу кожного транспортного засобу, що обслуговуються на СТОА.

Добова кількість заїздів автомобілів на міську СТОА може бути визначена з виразу:

(2.87)

де d– кількість заїздів на СТОА одного автомобіля в рік.

– кількість автомобілів що обслуговуються СТОА

рекомендується приймати: d=2–5 заїздів;

Др– кількість днів роботи СТОА в рік.

Добова кількість заїздів всіх автомобілів (легкових, вантажних та автобусів) на дорожню СТОА та виконання ТО і ПР визначається в залежності від інтенсивності руху на дорожній ділянці проектованої СТОА:

(2.88)

 

де – добова кількість заїздів на дорожню СТОА;

– інтенсивність руху на автомобільній дорозі, авт/добу;

– частота заїздів (в %) в залежності від інтенсивності руху;

рекомендується приймати: = 4–5% для легкових автомобілів,

0,4 – 0,5% для вантажних автомобілів та автобусів.

Для проектованих автомобільних доріг в залежності від їх категорії визначена наступна інтенсивність руху, авт/добу:

І більше 7000;

ІІ 3000 – 7000;

ІІІ 1000 – 3000;

ІV 200 –1000;

V менше 200.

Дорожні СТОА будуються, як правило, на дорогах І–ІІ категорій. Середня відстань між дорожніми СТОА рекомендується 200 – 300 км.

Розподіл кількості заїздів на прибирально–мийні роботи по типах автомобілів для дорожніх СТОА по даних ДІПРОавтотранспорту становить: легкові автомобілі – 70%, вантажні автомобілі – 25%, автобуси –5%.

Кількість заїздів для проведення прибирально–мийних робіт з врахуванням нерівномірності поступлення автомобілів на СТОА рекомендується приймати з коефіцієнтом 1,2 – 1,4 до загальної кількості заїздів на дорожню СТОА.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  9. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  10. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  12. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік




Переглядів: 678

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів | А.1.5. Режим роботи СТОА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.