Кількість заїздів одного автомобіля на рік для проведення технічного обслуговування або ремонту в практиці проектування міських СТОА приймається в межах 2– 5 заїздів (для розрахованої або заданої кількості автомобілів, які користуються послугами СТОА). Прибирально – мийні роботи виконуються перед виконанням кожного технічного впливу.
Однак, якщо на СТОА прибирально–мийні роботи виконуються не тільки перед ТО і ПР, але й як самостійний вид послуг, то загальна кількість заїздів для виконання прибирально –мийних робіт прийматися з розрахунку один заїзд на 800 – 1000 км пробігу кожного транспортного засобу, що обслуговуються на СТОА.
Добова кількість заїздів автомобілів на міську СТОА може бути визначена з виразу:
(2.87)
де d– кількість заїздів на СТОА одного автомобіля в рік.
– кількість автомобілів що обслуговуються СТОА
рекомендується приймати: d=2–5 заїздів;
Др– кількість днів роботи СТОА в рік.
Добова кількість заїздів всіх автомобілів (легкових, вантажних та автобусів) на дорожню СТОА та виконання ТО і ПР визначається в залежності від інтенсивності руху на дорожній ділянці проектованої СТОА:
(2.88)
де – добова кількість заїздів на дорожню СТОА;
– інтенсивність руху на автомобільній дорозі, авт/добу;
– частота заїздів (в %) в залежності від інтенсивності руху;
рекомендується приймати: = 4–5% для легкових автомобілів,
0,4 – 0,5% для вантажних автомобілів та автобусів.
Для проектованих автомобільних доріг в залежності від їх категорії визначена наступна інтенсивність руху, авт/добу:
І більше 7000;
ІІ 3000 – 7000;
ІІІ 1000 – 3000;
ІV 200 –1000;
V менше 200.
Дорожні СТОА будуються, як правило, на дорогах І–ІІ категорій. Середня відстань між дорожніми СТОА рекомендується 200 – 300 км.
Розподіл кількості заїздів на прибирально–мийні роботи по типах автомобілів для дорожніх СТОА по даних ДІПРОавтотранспорту становить: легкові автомобілі – 70%, вантажні автомобілі – 25%, автобуси –5%.
Кількість заїздів для проведення прибирально–мийних робіт з врахуванням нерівномірності поступлення автомобілів на СТОА рекомендується приймати з коефіцієнтом 1,2 – 1,4 до загальної кількості заїздів на дорожню СТОА.