Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.

Основним показником оцінки є коефіцієнт послаблюючої дії захисної споруди, потрібно обчислити у скільки разів захисна споруда послабляє дозу опромінення порівняно з тією, яку людина отримає при знаходженні на відкритій місцевості.

Коефіцієнт послаблення радіації КПОСЛ.З.С. одержують обчисленням за формулою: ,
де hi та di – товщина і-го шару захисного матеріалу та товщина шару половинного послаблення відповідного матеріалу перекриття; КР – коефіцієнт, якій залежить від розташування сховища, визначається за таблицею (наприклад за табл.. 8.1)


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  9. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  10. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  11. А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 8 Захист населення при надзвичайних ситуаціях | Приклад за завданням 8.2 а

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.