Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження

1. Визначити ступінь вертикальної стійкостіатмосфери, що відповідає погодним умовам та часу доби : температурі шарів повітря, швидкості вітру.

2. Визначити глибину Г поширення зони хімічного зараження (ємкість, де зберігалася СДОР, не обвалована) у відповідності до кількості СДОР, ступеня вертикальної стійкості повітря та характеру зберігання.

Примітка:За швидкості вітру понад 1 м/с застосовуються поправочні коефіцієнти.

фактичну глибину знаходимо за формулою(5.2):

Г = Гтабл ∙ kпер(5.2)

2.Визначити ширину Ш 3Х3 за формулою (5.3):

Ш = Г ∙ kв.ст; (5.3)

З урахованням коефіцієнту вертикальної стійкості повітря – kв.ст., який приймається рівним: при інверсії – 0,03; при ізотермії -0,15; при конвекції –0,8.

4.Визначити площу 3Х3 як площу трикутника (форм. 5.4):

S3Х3 = 1 / 2 Г ∙ Ш,(5.4)

5. Нанести отримані параметри у масштабі на топографічну карту, схему:

Б. Визначення терміну підходу зараженого повітря до населеного пункту на відстані L від зони розлиття СДОР.

1. Знайти середню швидкість перенесення хмари зараженого повітря у відповідності ступеня вертикальної стійкості атмосфери. (L) знаходимо за формулою (5.5):

,(5.5)

де W – швидкість перенесення зараженого повітря,

60 – коефіцієнт переводу секунд в хвилини.

L – відстань від підприємства до місця аварії

Завдання для самостійної роботи студентів.

 

1. Опрацювати алгоритм виконання розрахунків під час прогнозування радіаційної та хімічної обстановки обстановки.

2. Закінчити оформлення протоколу практичного заняття.

3. Визначити основні способи та засоби захисту співробітників і населення.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  10. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.




Переглядів: 959

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота 1. Прогнозування зон радіоактивного забруднення місцевості за слідом хмари. | Тест для контролю засвоєння матеріалу теми «Визначення параметрів зон радіаційного та хімічного забруднення»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.