Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ «Маркетинг»

І. Вихідні дані

Підприємство «Арсенал» виходить на ринок з новим товаром -пилососом моделі «Комета». Інформація, зібрана фахівцями відділу маркетингу, свідчить, що на цьому регіональному ринку «Комета» конкуруватиме з двома моделями-конкурентами «Уран» та «Тайфун». У ході дослідження ринку виявлено, що найбільшою популярністю користуються невеликі, маневрові пилососи, які становлять 75% від загального обсягу продажу пилососів на цьому регіональному ринку. Відомі основні характеристики моделей: номінальна потужність, маса, ємність, ціна, а також результати оцінювання моделей за такими параметрами, як «очищення покриття», «зручність у користуванні», «екологічність», до якого були залучені фахівці-розробники товару, представники роздрібної торгівлі, а також споживачі. Характеристика моделей-конкурентів наведена в табл. 2.1.

Результати маркетингових досліджень дали змогу відділу маркетингу сформулювати вимоги до ідеального пилососу. Передусім, ідеальний пилосос має добре очищати покриття, поверхню, бути зручним у користуванні, екологічним, крім того, бути недорогим, середньої потужності, легким і невеликих розмірів.

Перелік параметрів та їхні значення для ідеального пилососа наведено в табл. 2.2. Ціна виробу не повинна перевищувати 700 грош. од.

II. Завдання до ситуації

1. Необхідно визначити конкурентоспроможність моделі пилососу «Комета» для встановлення ціни моделі для виведення його на новий регіональний ринок.

2. Визначити інтегральний показник конкурентоспроможності.

3. Обґрунтувати висновки щодо рівня конкурентоспроможності виробу.

4. Розробити заходи щодо підвищення конкурентоспроможності товару.

ПІ. Інформаційне забезпечення задачі

Таблиця2.1

Характеристики моделей пилососів

Параметри Одиниці вимірювання Уран Тайфун Комета
Очищення покриття бали
Зручність у користуванні бали
Номінальна потужність Вт
Екологічність бали
Маса кг 8,5 8,5
Ємність л 3,6 3,4
Ціна грош. од.

Таблиця 2.2

Характеристика ідеального пилососа

Параметри Одиниці вимірювання Ваговий індекс, % Значення параметрів ідеального пилососа
Очищення покриття бали
Зручність у користуванні бали
Номінальна потужність Вт
Екологічність бали
Маса кг
Ємність л
Всього  

Читайте також:

  1. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  2. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  3. V розділ. Товарна політика підприємства
  4. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  7. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  10. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  11. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  12. Б – розділення гелю на дві фази




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Можливі обсяги виробництва та реалізації продукції | IV. Алгоритм розв’язання задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.