Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)

Методика формування та організація вивчення таблиці множення числа на 5 і відповідної таблиці ділення на число 5

Формування та організація вивчення таблиці множення числа 5 Підготовча робота

1. Замінити приклади на додавання прикладами на множення

5 + 5 + 5 + 5 7 + 7 + 7 + 7 + 7

2. Прочитати приклад 5 · 7 = 35. Що показує перший множник? Що показує другий множник? Як перевірити, що 5 · 7 = 35 ?

Опрацювання нового матеріалу

Формування таблиці множення числа 5

Проводиться всім класом у формі пошуково-дослідної роботи під керівництвом вчителя. Вчитель ставить проблему: потрібно скласти таблицю множення числа 5 на числа 2, 3, 4, …, 9

 
 


Учні по одному біля дошки, а решта – в зошитах, записують послідовно відповідні приклади множення числа 5. Учень біля дошки поряд з цими прикладами записує відповідні приклади на додавання, обчислює суму і результат всі разом записують у таблицю множення. Треба звернути увагу учнів, що проводити обчислення суми від початку до кінця не дуже зручно, коли ми обчислюємо цю суму для великої кількості доданків. Потрібно для кожної наступної суми користуватися попереднім результатом: кожна наступна сума на 5 більша від попередньої.

3-4 приклади опрацьовуються всім класом, 2-3 приклади можна записати з коментуванням, решту таблиці діти заповнюють самостійно,

після закінчення роботи – звіряються одержані числа.

Первинне закріплення

Проводиться шляхом розв’язування вправ на дві дії, одна з яких – множення числа 5, а також розв’язування простих задач на множення.

Вирази: 5 · 3 + 12 5 · 7 – 23 5 · 9 + 50 5 · 8 – 14

Два колективно, два самостійно

Задача 1: Учні посадили дерева у 4 ряди по 5 дерев у кожному ряду. Скільки дерев посадили учні? (Колективне розв’язування із записом у зошитах)

Задача 2: На грядці 5 рядів помідорів по 6 кущів в кожному ряду. Скільки всього кущів? (Самостійне виконання)

Творче завдання. Скласти і розв’язати задачу про квіти, що розв’язується за схемою:

                   
   
+
   
·
         
 
 


 

Формування та організація вивчення таблиці ділення на число 5

Підготовча робота

1. За малюнком скласти одну задачу на множення, а другу на ділення. При розв’язуванні першої задачі число 5 є множником, а другої – дільником.

 

2. З прикладу 5 · 7 = 35 скласти приклад на ділення на 5.

Вивчення нового матеріалу

На дошці і в зошитах послідовно записуємо приклади на множення числа 5 і відповідні приклади ділення на число 5. 3-4 приклади колективно, решту – самостійно, потім звірка відповідей.

Первинне закріплення

1. Усне опитування на знаходження добутку і частки з використанням обох таблиць.

2. Розв’язування вправ на обчислення значень виразів, що містять дію ділення та дії додавання і віднімання. (два приклади колективно, по 2 аналогічних на СР по варіантах)

3. Розв’язування задачі на множення 5 · 2 = 10.

Складання оберненої.

4. Розв’язування задачі на ділення (самостійно).

5. Розв’язування задачі на зменшення у кілька разів (колективно).


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. V. Робота з підручником
  4. V. Робота з підручником. с. 59-60
  5. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  6. Б) Комплексне складання таблиць (За підручником Рівкінд Ф.М.)
  7. Бонітування ґрунтів: діагностичні ознаки та складання шкал бонітування ґрунтів.
  8. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  9. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  10. ВИБІР ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ І СКЛАДАННЯ ПЛАНУ
  11. Вибір типу обмотки і складання схеми.




Переглядів: 1135

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Б) Комплексне складання таблиць (За підручником Рівкінд Ф.М.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.045 сек.