Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Б) Комплексне складання таблиць (За підручником Рівкінд Ф.М.)

Крок перший: ознайомлення з дією множення як з дією знаходження суми однакових доданків, заміна прикладів на додавання прикладами на множення і навпаки, знаходження добутку через складання суми (21 · 3 = 21 + 21 + 21 = 63);

крок другий: ознайомлення з переставним законом множення; знаходження зручнішого прийому обчислення: порівняй значення добутків 2 · 6 і 6 · 2 (вони однакові), як можна знайти ці добутки? (за допомогою дії додавання), у якому випадку доданків буде менше? (у другому, їх буде 2), який добуток зручніше обчислювати? (другий);

крок третій: ознайомлення з дією ділення, встановлення зв’язку між діями множення і ділення;

крок четвертий: складання таблиць множення і ділення. Складання таблиць починається із складання таблиці множення числа 2, проте із прикладом на множення числа 2 складаються ще 3 інших приклади: один на множення і два на ділення. Наприклад: 2 · 3 = 6, 3 · 2 = 6, 6 : 2 = 3 6 : 3 = 2. Для кожного наступного числа нових випадків множення і ділення стає все менше і менше, оскільки вони були вивчені раніше. Такий комплексний підхід дозволяє зекономити час для запам’ятовування таблиць. Зекономлений час може бути використаний для вивчення чи закріплення іншого матеріалу.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. V. Робота з підручником
  4. V. Робота з підручником. с. 59-60
  5. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  6. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  7. Бонітування ґрунтів: діагностичні ознаки та складання шкал бонітування ґрунтів.
  8. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  9. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  10. ВИБІР ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ І СКЛАДАННЯ ПЛАНУ
  11. Вибір типу обмотки і складання схеми.




Переглядів: 752

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.) | Прийоми закріплення таблиць множення і ділення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.