Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір типу обмотки і складання схеми.

Визначення номінальної потужності ел. двигуна.

Проводів марок ПЕТ-155.

Визначення обмоточних даних

Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.

2.2.1.Задаємося значенням магнітної індукції в повітряному проміжку ел. двигуна керуючись навантажувальними характеристиками, (рис. 2.2), Bδ, Тл;

2.2.2. Визначаємо магнітний потік, Bδ:

Ф=αδ·Bδ·τ·11·10 -6; (2.2.2.)

де αδ коефіцієнт полюсного перекриття;

αδ =0,65÷0,75;

2.2.3. Визначаємо магнітну індукцію в зубцях статора, Тл:

 

 

(2.2.3.)

де зубцева поділка статора:

=

10 - довжина активної частини сталі статора.

2.2.4. Магнітна індукція в ярмі статора (спинці),Тл.

(2.2.4.)

 

 

рисунок 2.2-Електромагнітні навантаження АД серії 4А із ступенем захисту ІР44, а-при вісі обертання h=≤132 мм;

б-при вісі обертання h=160-250 мм.

 

 

2.3.1 Число витків у фазі

(2.3.1.)

де - коефіцієнт е.р.с. враховує втрату напруги в колі статора вибираємо = 0,97;

kоб - обмоточний коефіцієнт;

kоб = ky·kp;

де kр - коефіцієнт розподілення;

 

 

ky - коефіцієнт скорочення;

kоб =0,96;

τ - полюсна поділка в пазах;

(2.3.1.3.)

q - число пазів на полюс і фазу;

q (2.3.1.4.)

у - крок обмоток в пазах, у = ;

m - число фаз.

Отримане число витків необхідно заокруглити до ближнього числа, кратного числу котушок:

K = q · p; (2.3.1.5.)

2.3.2. Число ефективних-провідників в одному пазу.

(2.2.4.)

де α - число паралельних віток в обмотці статора.

2.3.3. Визначення поперечного перерізу неізольованого дроту, мм2:

gr (2.3.3.)

де kм - коефіцієнт заповнення пазу міддю можна прийняти kм=0,36-0,4, а для двигунів з висотою вісі обертання до 71мм - 0,3-0,36. З довідникової літератури вибираємо середнє значення діаметра ізольованого дроту d=...мм.

 

таблиця 2.2-Діаметр, площа поперечного перерізу круглих мідних емальованих

2.4.1. Фазний струм двигуна, А:

Іф= gr · a·a´·j; (2.4.1.)

де gr - площа поперечного перерізу неізольованого дроту;

j - густина струму в А/мм ;

а - приймається рівним 1.

Густина струму в двигунах до 45 кВт основного виконання і ступені захисту ІР44 можна приймати в межах від 5 до 7 А/мм2, менші значення густини струму відносяться до біль потужних двигунів.

2.4.2. Повна потужність ел. двигуна, кВА:

S = m·Uф·Iф·10-3; (2.4.2.)

2.4.3. Орієнтована потужність на валу, кВт:

P = S·η·cosφ; (2.4.3.)

По каталогу для ел. двигунів серії 4АМ вибираємо ел. двигун типу ... з номінальною потужністю ... кВт.

2.4.4. Лінійне навантаження ел. двигуна, А/м:

A= ; (2.4.4.)

де - номінльний фазний струм двигуна, А:

;

 

2.5.1 Вибір типу обмотки.

2.5.2 Розрахунок обмоточних даних.

Полюсна поділка в пазах:

; (2.5.1.)

Число пазів на полюс і фазу:

; (2.5.2.)

у - крок обмотки в пазах,

у = τ - для одношарових обмоток;

у = 0,8τ - для одношарових обмоток.

2.5.3 Складання схеми обмотки.

Фазовий крок:

(2.5.3.)

Число котушок в обмоткі.

- для одношарової обмотки:

К1 - р·т; (2.5.4.)

- для двошарової оьмотки:

КII =2р·т; (2.5.5.)

Число котушок в одній фазній обмоткі:

- для одношарової обмотки:

K= p (2.5.6.)

- для двошарової обмотки:

KIIФ=2p; (2.5.7.)


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  4. Більш широкий вибір товарів і послуг
  5. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  6. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  7. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  8. Вибір вентиляційного обладнання
  9. Вибір виду транспортного засобу
  10. Вибір вимірювальних приладів
  11. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок
  12. Вибір гри.




Переглядів: 1294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обробка даних обміру осердя | Дослід холостого ходу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.