Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Вибір гри.

Основні педагогічні вимоги до організації і проведення рухливих ігор.

Рухливі ігри як пісня супроводжують людину протягом усього життя. Але найбільше ними захоплюються в дитинстві та змолоду.

Ігри не лише піднімають еманаційний стан, а і дають гармонійний розвиток особистості. Вони цілюще виживають на серцево-судинну систему, дихальну, зміцнюють здоров'я людини. Саме тому вони є най поширеністю формою активного відпочинку після тривалої розумової та фізичної праці.

Рухливі ігри допомагають закріпити та розвивати навики з бігу, стрибків, метання, орієнтування, подолання перешкод, координації рухів, пожвавлюють процес навчання.

В рухливих іграх досить чітко виділяються індивідуальні особистості кожного учня, а це мав велике значення, так як досвідчений вчитель добре знає, як вплинути на ті чи інші особистості учня.

Недопустимо в процесі гри принижувати людську гідність, допускати грубість. Керівник повинен бути досвідченим організатором. Навчання та виховання завжди є взаємозв’язаним.

Основні задачі при проведенні рухливих ігор такі:

1. Зміцнення здоров’я займаючи, сприяти правильному формуванню фізіологічного розвитку, підвищення загальної працездатності.

2. Всебічній фізичний розвиток.

3. Сприяти формуванню життєво важливих рухових навичок та вміння.

4. Виховання високих морально-вольових якостей.

Для вибору гри потрібно чітко знати завдання, які вмішуються грою, рівень розвитку і місце проведення. Підбираючи гру для уроку фізичної культури, необхідно врахувати основні його завдання.

Наприклад для закріплення техніка стрибків доцільно використовувати ігри, сюжет яких пов'язаний із стрибками.

Вся методика навчання базується на принципах дидактики;

свідомість і активність, систематичність, доступність.

Підготовка та проведення грот починається з вибору гри. Для цього керівник повинен враховувати:

- склад займаючихся /кількість дівчат та хлопців/,

- вікові особистості дітей;

- їх розвиток та фізичну підготовленість;

- форму проведення заняття/урок, перерва, свято тощо/;

- місце проведення / галявина, спортивний майданчик, спортзал.

- інвентар /повинен буди яскравий, не вимагає спеціального виготовлення/;

- погода /проведення на відкритому повітрі тільки в гарну погоду. При прохолодній погоді ігри більш рухливі, а в спеку менше рухливі/:

Процес проведення ігор поділяється на 2 взаємозв'язані етапи: створення передумов і безпосереднє проведення гри.

До гри слід підготуватися, передбачивши всі можливості ситуації. Для цього складають конспекту який вимагає в себе всі вимоги до проведення.


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  3. Більш широкий вибір товарів і послуг
  4. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  5. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  6. Вибір вентиляційного обладнання
  7. Вибір виду транспортного засобу
  8. Вибір вимірювальних приладів
  9. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок
  10. Вибір дидактичних методів
  11. Вибір довжини і параметра перехідної кривої




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика рухливих ігор для учнів 8-9 класів. | Керівництво грою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.