Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Керівництво грою

Вибір ведучого.

Організація гри.

Підготовка інвентаря.

Підготовка місця для гри.

В обов'язки керівника входить підготовка місця для проведення.

Народні ігри, як правило вимагають спеціальних майданчиків. Грати на вулиці, на вигоні, у полі, серед пасовищ.

Під час проведення ігор в прощенні потрібно передбачити, щоб не було непотрібних, особливо гострих, предметів.

Якщо гра відбувається у лісі, необхідно знайти рівну галявину без пеньків та гілля.

Доцільно дітей привчити самостійно готувати місце для проведення гри.

Розмітка може бути постійною або тимчасовою. В першому випадку наносять фарбою, а в другому використовують кеглі, стійки, прапорці. Також можна робити розмітку перед грою або під .час проведення гри.

Для проведення гри необхідний інвентар; скакалку, булавки, м'ячі та хн. Інвентар повинен бути яскравий, відповідати росту та силі. Кількість повинна бути достатньою. Знаходиться повинен у відповідному місці. Тільки після пояснення три інвентар роздають дітям. Якщо інвентар знаходиться у дітей під час пояснення, то він їх відволікає від розповіді, і сприяє порушенню дисципліни. Необхідно залучати дітей до роздачі інвентаря, розміщенню його на майданчику і збиранню після гри.

Для проведення гри необхідно правильно розташувати дітей а також правильно вибрати місце для пояснення. Всі діти повинні бачити і чути керівника гри. Сторонні предмети повинні знаходитися на відстані 3 метрів.

Роль ведучого дуже відповідальна. Від його дій залежить хід гри. Тому в декілька способів вибору ведучого:

- за призначенням керівника;

- по розрахунку;

- за лічилкою;

1. за результатами попередньої гри /заохочення/.

У шкільній програмі більшість рухливих ігор командного характеру.

Команди повинні бути рівноцінні. Рівні по кількості гравців, але не більше 8-10 чоловік.

Для проведення ігор техніко-тактичними задачами, бажано використовувати розподіл за принципом "вибір капітанами". Тоді команди будуть однакові по силі.

При поясненні гри слід дотримуватися такого плану:

- Назва гри.

- Розміщення гравців і їх ролі.

- Зміст гри.

- Хто переможець.

- Правила гри.

- Хід гри.

- Підведення проміжних підсумків.

- Підведення остаточних результатів гри.


Керівництво грою найважливіша і водночас вирішальний момент у роботі педагога. Тільки якщо правильно керувати грою, можна досягти запланованого педагогічного результату.

Керівництво грою включав спостереження за діями учасників і колективів, усунення помилок, показ правильних індивідуальних та командних прийомів усунення грубого ставлення до товаришів. У складних іграх, з великою кількістю гравців слід залучати суддів-помічників. Помічниками обирають дітей, звільнених від уроків фізкультури, якщо вони користуються авторитетом серед учнів.

Під час гри викладач дав вказівки дітям, які допускають помилки, або порушають правило.

Зауваження слід роботи, не заважаючи ходу гри, не зупиняючи дітей, або під час спеціальної перерви, коли всі гравці мають залишатися на місцях. Гру зупиняють лише тоді, коли більшість учасників допускають грубі

помилки і необхідно додатково пояснити правила.

Гравці часто виявляються дуже збуджені, що призводить до поспішних дій, порушень дисципліни і етики поведінки. Педагог повинен запобігти їх появі, виховувати в учнях вміння контролювати свої вчинки, підпорядковувати їх інтересам колективу, з повагою відноситися до товаришів по команді та до суперника, грати чесно, дотримуватися правил.

Тривалість гри залежить від мети, яку ставить вихователь, умов в яких вона проводиться, віку дітей та їхньої кількості. Закінчувати гру необхідно своєчасно. Затягування гри може призвести до зниження інтересу гравців їх перевтоми. Передчасне, або раптове закінчення викликає незадоволення в учнів.

Щоб уникнути цього, педагог повинен вкластися в час відведений для гри.

Закінчувати гру необхідно організовано: зупинити гравців, підвести результати гри і оголосити переможців. Після цього керівник вказує на помилка допущені в грі, які призвели до поразки. Бажано відзначити кращих ведучих, капітанів, гравців, суддів. Необхідно звернути увагу на порушення правил гри.

Таким чином рухлива гра корисна лише тоді, коли керівник обізнаний з анатомо-фізіологічними та психологією дітей різних вікових груп, з методикою проведення гри.

 



Читайте також:

  1. Внутрішнє керівництво реалізацією стратегій підприємства
  2. Воєнні дії під керівництвом Б.Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу 1648-1653рр.Зборісвький та Білоцерківський договори.
  3. Воєнні дії під керівництвом Б.Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу 1648-1653рр.Зборісвький та Білоцерківський договори.
  4. Індивідуальні відмінності волі. Впертість і вередування. Керівництво розвитком волі.
  5. Керівництво і управління
  6. КЕРІВНИЦТВО», «МЕНЕДЖМЕНТ».
  7. Лідерство і керівництво в туристичній групі
  8. Нове керівництво
  9. Нове керівництво
  10. Одномірні та багатомірні стилі керівництва. Адаптивне керівництво.
  11. Педагогічне керівництво позакласною роботою з фізичного виховання




Переглядів: 1543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір гри. | Ключові терміни та поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.