Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Педагогічне керівництво позакласною роботою з фізичного виховання

Успішність позакласної роботи з фізичного виховання значною мірою залежить від адекватності розподілу обов'язків між педагогами навчального закладу, їхньої компетентності й узгодженості дій. Тому наведу найбільш загальну схему розподілу цих обов'язків.

Вчитель із фізичної культури очолює систему інструктивно-методичних заходів. Він проводить семінари, інструктажі, показові тренувальні заняття, індивідуальні консультації. На нього покладені загальні корегування й контроль діяльності шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього). На когось із учителів з фізичної культури можуть бути покладені функції організації позакласної чи позашкільної роботи з фізичного виховання; в такому разі він бере безпосередню участь в організації та проведенні масових фізкультурних заходів, очолює роботу секцій загальної фізичної підготовки, фізкультурних груп, що комплектуються з урахуванням інтересів учнів, спортивних секцій та груп початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл для учнів, які бажають займатися обраним видом спорту, координує діяльність педагогів та учнівських громадських організацій з планування та проведення позакласних заходів, надає консультативну й іншу допомогу раді шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього).

Класний керівник в умовах повсякденного спілкування з учнями свого класу має сприятливі можливості для залучення якомога більшої кількості учнів класу до систематичних занять фізичними вправами. Він піклується про участь класу в масових фізкультурних заходах (що повинно відбиватися на плануванні ним виховної роботи), стимулює участь окремих учнів у групових позакласних заняттях, організує туристські походи й прогулянки, контролює виконання учнями свого класу доручень шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього), проводить регулярну ранкову гімнастику тощо.

Педагог (викладач конкретного предмету) бере безпосередню участь у проведенні фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі навчального дня, зокрема фізкультурних хвилин і пауз, занять фізичними вправами на подовжених перемінах.

Директор навчального закладу забезпечує єдину спрямованість дій усіх педагогів, передбачає в загальному плануванні діяльності навчального закладу роботу секцій загальної фізичної підготовки, фізкультурних груп, що комплектуються з урахуванням інтересів учнів, спортивних секцій та груп початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл для учнів, які бажають займатися обраним видом спорту, проведення масових фізкультурних заходів, за узгодженням з учителями з фізичної культури виносить найбільш актуальні питання позакласної роботи з фізичного виховання на обговорення педагогічної ради.

Перед наступною лекцією прошу повторити питання "Складення плану-конспекту уроку".

 



Читайте також:

  1. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  2. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  5. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  6. В галузі фізичного виховання
  7. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  8. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  9. Види виховання
  10. ВИЗНАЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ОРГАНІЗМ ПІДЛІТКІВ
  11. Виховання в Афінах
  12. Виховання в дошкільному віці




Переглядів: 763

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкільні колективи фізичної культури | Складення річного плану-графіку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.