Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Педагогічне керівництво позакласною роботою з фізичного виховання

Успішність позакласної роботи з фізичного виховання значною мірою залежить від адекватності розподілу обов'язків між педагогами навчального закладу, їхньої компетентності й узгодженості дій. Тому наведу найбільш загальну схему розподілу цих обов'язків.

Вчитель із фізичної культури очолює систему інструктивно-методичних заходів. Він проводить семінари, інструктажі, показові тренувальні заняття, індивідуальні консультації. На нього покладені загальні корегування й контроль діяльності шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього). На когось із учителів з фізичної культури можуть бути покладені функції організації позакласної чи позашкільної роботи з фізичного виховання; в такому разі він бере безпосередню участь в організації та проведенні масових фізкультурних заходів, очолює роботу секцій загальної фізичної підготовки, фізкультурних груп, що комплектуються з урахуванням інтересів учнів, спортивних секцій та груп початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл для учнів, які бажають займатися обраним видом спорту, координує діяльність педагогів та учнівських громадських організацій з планування та проведення позакласних заходів, надає консультативну й іншу допомогу раді шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього).

Класний керівник в умовах повсякденного спілкування з учнями свого класу має сприятливі можливості для залучення якомога більшої кількості учнів класу до систематичних занять фізичними вправами. Він піклується про участь класу в масових фізкультурних заходах (що повинно відбиватися на плануванні ним виховної роботи), стимулює участь окремих учнів у групових позакласних заняттях, організує туристські походи й прогулянки, контролює виконання учнями свого класу доручень шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього), проводить регулярну ранкову гімнастику тощо.

Педагог (викладач конкретного предмету) бере безпосередню участь у проведенні фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі навчального дня, зокрема фізкультурних хвилин і пауз, занять фізичними вправами на подовжених перемінах.

Директор навчального закладу забезпечує єдину спрямованість дій усіх педагогів, передбачає в загальному плануванні діяльності навчального закладу роботу секцій загальної фізичної підготовки, фізкультурних груп, що комплектуються з урахуванням інтересів учнів, спортивних секцій та груп початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл для учнів, які бажають займатися обраним видом спорту, проведення масових фізкультурних заходів, за узгодженням з учителями з фізичної культури виносить найбільш актуальні питання позакласної роботи з фізичного виховання на обговорення педагогічної ради.

Перед наступною лекцією прошу повторити питання "Складення плану-конспекту уроку".

 



Читайте також:

  1. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  2. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  5. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  6. В галузі фізичного виховання
  7. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  8. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  9. Види виховання
  10. ВИЗНАЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ОРГАНІЗМ ПІДЛІТКІВ
  11. Виховання в Афінах
  12. Виховання в дошкільному віці




Переглядів: 824

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкільні колективи фізичної культури | Складення річного плану-графіку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.