МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Педагогічне керівництво позакласною роботою з фізичного вихованняУспішність позакласної роботи з фізичного виховання значною мірою залежить від адекватності розподілу обов'язків між педагогами навчального закладу, їхньої компетентності й узгодженості дій. Тому наведу найбільш загальну схему розподілу цих обов'язків. Вчитель із фізичної культури очолює систему інструктивно-методичних заходів. Він проводить семінари, інструктажі, показові тренувальні заняття, індивідуальні консультації. На нього покладені загальні корегування й контроль діяльності шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього). На когось із учителів з фізичної культури можуть бути покладені функції організації позакласної чи позашкільної роботи з фізичного виховання; в такому разі він бере безпосередню участь в організації та проведенні масових фізкультурних заходів, очолює роботу секцій загальної фізичної підготовки, фізкультурних груп, що комплектуються з урахуванням інтересів учнів, спортивних секцій та груп початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл для учнів, які бажають займатися обраним видом спорту, координує діяльність педагогів та учнівських громадських організацій з планування та проведення позакласних заходів, надає консультативну й іншу допомогу раді шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього). Класний керівник в умовах повсякденного спілкування з учнями свого класу має сприятливі можливості для залучення якомога більшої кількості учнів класу до систематичних занять фізичними вправами. Він піклується про участь класу в масових фізкультурних заходах (що повинно відбиватися на плануванні ним виховної роботи), стимулює участь окремих учнів у групових позакласних заняттях, організує туристські походи й прогулянки, контролює виконання учнями свого класу доручень шкільного колективу фізичної культури (за наявності останнього), проводить регулярну ранкову гімнастику тощо. Педагог (викладач конкретного предмету) бере безпосередню участь у проведенні фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі навчального дня, зокрема фізкультурних хвилин і пауз, занять фізичними вправами на подовжених перемінах. Директор навчального закладу забезпечує єдину спрямованість дій усіх педагогів, передбачає в загальному плануванні діяльності навчального закладу роботу секцій загальної фізичної підготовки, фізкультурних груп, що комплектуються з урахуванням інтересів учнів, спортивних секцій та груп початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл для учнів, які бажають займатися обраним видом спорту, проведення масових фізкультурних заходів, за узгодженням з учителями з фізичної культури виносить найбільш актуальні питання позакласної роботи з фізичного виховання на обговорення педагогічної ради. Перед наступною лекцією прошу повторити питання "Складення плану-конспекту уроку".
Читайте також:
|
||||||||
|