Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкільні колективи фізичної культури

Шкільні колективи фізичної культури можуть створюватися в навчальних закладах, в яких фізичне виховання активно культивується і пропагується. Це самодіяльні громадські організації учнів (переважно старших класів), що діють на основі спеціально розробленого положення. Їхня діяльність дозволяє розширити масштаби позакласної роботи, долучити до систематичних занять фізичними вправами якомога більшу кількість школярів. Звертаю вашу увагу на те, що вже сам факт об'єднання в будь-який колектив має величезне виховне значення, яке полягає в усвідомленні загальної користі від своєї діяльності, відповідальності перед колективом. Беручи участь в організації та проведенні різних форм позакласної роботи на підставі широкої самостійності й ініціативи, школярі, крім іншого, оволодівають мистецтвом спілкування, методами самостійної роботи, набувають початкових навичок управління діяльністю груп людей. Але основними рисами діяльності подібних колективів має бути суто добровільне виконання взятих на себе громадських обов'язків та абсолютна рівність у правах.

Чим же конкретно можуть займатися шкільні колективи фізичної культури? 1) Брати участь в організації групових позакласних занять, тобто перш за все створювати секції загальної фізичної підготовки, фізкультурні групи, спортивні секції та групи початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл для учнів, які бажають займатися обраним видом спорту, а також організовувати заняття в них; 2) брати участь в організації масових фізкультурних заходів; 3) готувати фізкультурних громадських організаторів, юних спортивних інструкторів і суддів; 4) забезпечувати участь шкільних команд у позашкільних змаганнях; 5) пропагувати фізичну культуру в учнівському середовищі; 6) брати участь в облаштуванні учбово-спортивної бази навчального закладу, зокрема забезпечувати збереження й ремонт інвентарю.

До шкільних колективів фізичної культури можуть входити школярі середніх, частіше старших класів, які визнають і сумлінно виконують усі взяті на себе обов'язки, успішно поєднують громадську фізкультурну роботу з учбовою діяльністю. Керівництво ними здійснюється на засадах самоврядування учнів. Може бути обрано раду колективу у складі кількох осіб; у такому разі на неї покладаються функції безпосереднього керівництва діяльністю колективу, а також розподіл обов'язків між його членами. Напрямки діяльності ради можуть бути такі: 1) організаційна робота (планування, облік, організація секцій, груп і т. п.); 2) навчальна робота (у класах, секціях, групах); 3) фізкультурно-масова робота (організація свят фізичної культури, змагань і т. п.); 4) організація і проведення семінарів, практичних занять, інструктажів); 5) господарська робота.

 


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  3. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  4. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  5. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  6. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  7. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  8. Братства та їх роль в розвитку української культури.
  9. Варни і касти, їх роль у розвитку культури. Поширення буддизму та джайнізму.
  10. Вибір слова – основа культури мовлення
  11. Визнання фізичної особи безвісно відсутньою. Визнання громадянина померлим.
  12. Визначення фізичної особи безвісно відсутньою та оголошення її померлою.




Переглядів: 1312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різновиди та планування масових фізкультурних заходів | Педагогічне керівництво позакласною роботою з фізичного виховання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.