МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Складення річного плану-графікуНеобхідність і специфіка планування роботи з фізичного виховання План. МЕТОДИКА ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ШКОЛІ ЛЕКЦІЯ 14 1. Необхідність і специфіка планування роботи з фізичного виховання. 2. Складення річного плану-графіку. 3. Складення поурочного робочого плану. 3.1. Визначення та планування навчальних, оздоровчих і виховних задач. 3.2. Технологія складення поурочного робочого плану.
Раціональне планування навчально-виховної роботи з фізичного виховання учнів середнього та старшого шкільного віку є важливою умовою ефективності педагогічного процесу шкільного фізичного виховання. Одразу звертаю вашу увагу на те, що планування роботи з предмету "Фізична культура" за своїм змістом значно відрізняється від планування роботи з інших учбових предметів. Це зумовлене специфікою процесу навчання руховим діям, структурою шкільної програми з фізичної культури й необхідністю розв'язувати не лише освітні й виховні, але й оздоровчі задачі з метою цілеспрямованого впливу на фізичний розвиток учнів, підвищення функціонального стану їхнього організму. Планування роботи з фізичного виховання може бути загальним і поурочним. Основним документом першого типу планування є план-графік черговості проходження програмного матеріалу в навчальному році, або річний план-графік. Поурочне планування – це планування навчально-виховного процесу на уроках. Воно здійснюється у формах поурочних робочих планів і планів-конспектів окремих уроків. Складення планів-конспектів окремих уроків – документів планування навчальної роботи, які визначають зміст, послідовність виконання і дозування вправ, організаційні та методичні особливості кожного з уроків – є невід'ємною частиною підготовки вчителя до уроку (поряд із вивченням спеціальної літератури, особистої рухової, мовленнєвої та іншої підготовки тощо). З огляду на це методику й технологію складення плану-конспекту уроку ми докладно розглядали при вивченні теми "Вимоги до уроку з фізичної культури та підготовка до нього вчителя". Наразі нам залишається розглянути методику та особливості складення річного плану-графіку та поурочного робочого-плану.
Річний план-графік черговості проходження програмного матеріалу складається, як правило, на рік для кожної паралелі класів. Для розробки такого плану вам необхідно провести певну підготовчу роботу, яка буде складатися з декількох етапів. 1. Проаналізувати можливості учнів та умови занять, зіставити їх з програмними вимогами, окреслити кількість годин, які ви плануєте відвести в даному навчальному році на вивчення кожного розділу (теми). Обсяг часу, який необхідно витратити на засвоєння різних тем, навіть в обов'язковій частині програми, дається в програмі, але він є приблизним; вам необхідно його конкретизувати залежно від конкретних умов. Як ви знаєте, більшість модулів нині буде формувати сама школа залежно від її матеріального й кадрового забезпечення, бажання учнів з урахуванням регіональних традицій, тому ви повинні розробити так звану "сітку годин", що будуть відведені на засвоєння тем за цими варіативними модулями. 2. Пронумерувати в кожному розділі програми теоретичні відомості й фізичні вправи, що будуть складати зміст модулів. Наприклад, при вивченні футболу можна запропонувати такі вправи: удар по м'ячу, що летить (1), обманні рухи (2), зупинка м'яча, що опускається (3), удар по м'ячу головою (4), викид м'яча з-за бокової лінії (5), двосторонні ігри (6). П 3. Розподілити години та учбовий матеріал за чвертями й скласти річний план-графік. Графічно його може бути представлено у вигляді двох таблиць. Найменування рядків для обох таблиць однакові. Це розділи програми, що стосуються, по-перше, виконання практичних вправ – як обов'язкової (наприклад, біг, стрибки, вправи для формування правильної постави), так і варіативної (наприклад, легка атлетика, футбол, плавання, боротьба) частини, по-друге, засвоєння теоретичних знань. Кожна з таблиць містить по 4 стовпчики, кожен із яких відповідає одній навчальній чверті. У клітинках фіксується кількість годин. Різниця між таблицями в тому, що в першій стовпчики означають кількість годин, відведених на вивчення розділів (тем) за чвертями, а в другій – розподіл фізичних вправ за чвертями в годинному вираженні. Заповнюючи клітини, не забувайте про те, що таблиці повинні чітко відбивати черговість проходження програмного матеріалу в часі.
Читайте також:
|
||||||||
|