Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ - ВАЖЛИВИЙ ЕТАП СТРУКТУРУВАННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ ШКОЛИ

ЛІТЕРАТУРА

ЛЕКЦІЯ №7

Тема: Планування у навчальному закладі

ПЛАН

1. СТРУКТУРУВАННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ ШКОЛИ.

2. Річний план роботи директора школи. Алгоритм його аналізу

3. Експертна оцінка річного плану закладу освіти.

4. ДІАГНОСТИЧНА МОДЕЛЬ ПЕДАНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД РІЧНИМ ПЛАНОМ.

5. ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ.

6. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ.

1. Черепанов В. С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях.— М.: Педагогика, 1989.

2. Шакуров Р. X. Социально-психологические основы управления: руководи­тель и педагогический коллектив.— М.: Просвещение, 1990.

3. Шамова Т. И. Исследовательский подход в управлении школой.— М.: Педа­гогика, 1991.

4. Поташник М. М., Моисеев А. М. Управление современной школой. В вопро­сах и ответах.— М.: Новая школа, 1998.

5. Орлова Т. В. Перспективное планирование развития школы.— М.: Сентябрь, 2000.

6. Лизинский В. М. О методической работе в школе.— М., 2002.

7. Повышение квалификации педагогических кадров / Под ред. И. Ф. Жерно-сека, М. Ю. Красовицкого, С. В. Крыскжа.— К.: Освіта, 1992.

8. Шпак Г. Підвищувати методичний рівень// Рідна школа.— № 6.— 1997.

Структура річного плану повинна відображати систему навчально-виховної ро­боти в школі, а також організаційну і контролюючу діяльність її керівників. Система навчально-виховної роботи визначається керівником школи разом із ра­дою та колективом учителів, учнів та батьків.

Структура плану виробляється на основі завдань, які постали перед школою, можливостей даного колективу, особливостей контингенту учнів, матеріальних ресурсів, які має школа. Безумовно, структура плану не може бути нав'язана зверху і тим більше не може бути єдиною обов'язковою для всіх шкіл. Міністер­ство освіти і науки України передбачає право керівників шкіл і педагогічних колективів на варіативність вибору структури планів. Вивчення даного питання в науковій літературі та на основі досвіду шкіл свідчить, що майже всі автори рекомендують свій варіант структурної побудови плану. Немає єдиної структури планів і в практиці шкіл.

Що ж можна покласти в основу визначення структури річного плану? За якою основою здійснювати відбір його компонентів: за колективами, процесами, вида­ми діяльності, формами організації тощо? Питання ці не прості, і, щоб відповісти на них, доречно звернутися до робіт В. П. Симонова.

Він вважав, якщо, наприклад, відбір компонентів у структуру річного плану здійснюється за колективами, то його розділи можуть бути представлені у такий спосіб:

• система роботи з педагогічними кадрами;

• система роботи з учнями;

• система роботи з батьками і громадськістю;

• система роботи з керівниками школи тощо.

Якщо ж за основу відбору компонентів річного плану школи як системи покла­сти процеси, то в його структурі необхідно буде виділити інші розділи:

• навчально-виховний процес;

• позаурочний виховний процес;

• процес управління школою (планування, організація, контроль, регулювання тощо) і т. ін.

Структурування річного плану школи за видами діяльності обумовило б необ­хідність виділення в ньому таких розділів:

• педагогічна діяльність;

• діагностико-корекційна діяльність;

• пізнавальна діяльність;

• розвиваюча діяльність;

• ігрова діяльність;

• наукова діяльність;

• трудова діяльність;

• управлінська діяльність тощо.

Можливий вибір компонентів річного плану й за іншими основами.

Головне, щоб вони були взаємопов'язані, взаємно доповнювали і не дублювали один одно­го, щоб вони являли собою цілісність.

Розділи річного плану


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  8. АВС (XYZ)-аналіз
  9. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  10. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  11. Алгоритм знаходження оптимального плану
  12. Алгоритм знаходження початкового опорного плану




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.