МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Діагностична модель розділу річного плану. Педагогічний аналіз за минулий рік визначення недоліків та їх ґрунтуванняДиректором школи Зразок структури річного плану для творчого використання
Таблиця 2 ая заходів недоліків
Таблиця 3 Експертна оцінка річного плану закладу освіти
Технологія оцінювання річного плану на основі експертної таблиці Експертна оцінка (бали) річного плану навчального закладу за кожним питанням виставляється залежно від ступеня реалізації показника: 0 балів — показник відсутній; 1 бал — проявляється рідко і недостатньо виражений; 2 бали — проявляється часто і достатньо виражений; 3 бали — проявляється і виражений оптимально. Якщо ступінь реалізації показника залежить тільки від його наявності, то твердженню «так» відповідає оцінка 3 бали, твердженню «ні» — 0 балів. Загальна експертна оцінка визначається за формулою: фактична кількість балів максимальна кількість балів ■100% Відповідно до отриманих результатів експертом визначається рівень ефективності плану роботи керівником навчального закладу на рік: 0< Кс <0,5 0,5<іі:<0,65 0,65 < Ж0,80 0,80< К<0,95 0,95 < К<1 рівень незадовільний; рівень критичний; рівень допустимий; рівень достатній; рівень оптимальний.
4. ДІАГНОСТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПЕДАНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД РІЧНИМ ПЛАНОМ (ІЗ ДОСВІДУ) Одним із аспектів подальшої роботи стала розробка діагностичної моделі визначення творчого потенціалу керівника методичного об'єднання, від якості роботи якого, на нашу думку, залежить успіх роботи кожного члена методоб'єднання, що значною мірою впливає на зростання навчальних досягнень учнів. Модель пропонується як рекомендація і залежно від умов роботи школи, можливостей педколективу може бути зміненою або доповненою. Працюючи над розділом педагогічного аналізу, ми аналітично опрацювали зібрану інформацію. Уклали зведені таблиці обліку навчальних досягнень із кожного предмета окремо. Вивісили результати тематичних атестацій, річні оцінки з державної підсумкової атестації. Усе це дало змогу провести якісно порівняльний аналіз наслідків навчального року, державної підсумкової атестації тощо, стандартизувати звітність, економити час при зборі, обробці поточної інформації, своєчасно та ефективно провести педагогічний аналіз стану роботи школи. Цьому слугували й пам'ятки для перевірки класних журналів, ведення щоденників учнями, зошитів учнів, до самоаналізу результатів роботи методичного об'єднання за рік. Система інформаційного забезпечення управління школою сприяє якісному проведенню педагогічного аналізу стану роботи закладу, створює творчу атмосферу планування. Глибоко продуманий, змістовний, чіткий, конкретний план роботи школи є тим документом, що визначає суть, стиль школи і відображає систему діяльності жшкільного колективу. При плануванні творчі групи керуються принципом системності. У плані наголошується мета діяльності школи в поточному році, яка декомпозується на завдання, бо вони — спосіб досягнення мети. Далі визначаємо напрями роботи школи, які збігаються з розділами плану. У кожному з них наводяться конкретні заходи для вирішення певних завдань. Кожне Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|