МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
План школи — норматив на модель роботи педколективуРічний план роботи директора школи Річний план за напрямами діяльностішколи Апробація різних підходів до вибору розділів річного плану роботи школи в педагогічній практиці показала, що найбільш ефективним є конструювання його за колективами, бо в такому разі план виходить цілісним (охоплює всіх учасників педагогічного процесу), компактним (виключає безліч розділів плану), а його структура — науково обґрунтованою системним підходом до її моделювання. Можливі й інші підходи до побудови структурного річного плану роботи школи. Зокрема, немає необхідності виключати з практики традиційний підхід — відбір розділів за напрямами діяльності школи:
Планування роботи шкіл, що працюють в інноваційному режимі, в режимі дослідно-експериментальних майданчиків, має свою специфіку. Врахування її передбачає введення до структури річного плану особливого розділу — Управління інноваційними процесами в школі. Дослідно-експериментальна робота школи. Розширення міжвідомчих наукових і міжнародних зв'язків шкіл обумовлює наявність у структурі річного плану ще одного розділу — Міжвідомчі, наукові та міжнародні зв'язки. За наказом № 240 МОУ від 23.06.2000 р. пропонується привести розділи річного плану у відповідність до структури Закону України «Про загальну середню освіту». Враховуючи зазначене, подаємо декілька варіантів структурування річного плану в табл. 1. Таким чином, процес структурування річного плану роботи школи є варіативним, орієнтованим на врахування специфіки закладу освіти й індивідуальних особливостей її альтернативного розвитку. Важливим етапом щодо визначення структури планування є педагогічний аналіз діяльності педколективу за навчальний рік. Саме інтегрування і стислий аналітичний витяг зі змісту педаналізу є важливим розділом річного плану закладу освіти. Постановка цілей і завдань, і особливо — прогнозування кінцевого результату в плануванні передбачає проведення керівником школи і вчителями глибокого педагогічного аналізу на початок періоду планування. Без такого аналізу не можна скласти об'єктивний план роботи на майбутнє, отже, не може бути і наукового управління школою. Сьогодні план школи має бути нормативною моделлю роботи всього педагогічного колективу. Він дає змогу продумати ідеологію і розвиток кожної школи, врахувати її власні резерви, зробити прогнози. Планування роботи навчального закладу — це своєрідний пошук відповіді на чотири основні запитання: 1. Якою є сьогодні школа, її сильні і слабкі сторони? 2. Якою хотілося б бачити школу в майбутньому? 3. Чи можна реалізувати поставлену мету і які можуть бути перешкоди? 4. Що необхідно зробити і в якій послідовності, аби досягти мети? Планування покликане на основі аналізу і прогнозу зовнішніх і внутрішніх обставин змоделювати образи бажаного майбутнього стану школи та її результатів. У статті подається один із варіантів алгоритму педаналізу до річного плану, діагностична модель річного плану «Педагогічний аналіз за минулий рік», ділова гра, розробки цих моделей, нотатки одного з директорів шкіл щодо реалізації діагностичної моделі педагогічного аналізу річного плану та експертна оцінка річного плану за минулий рік як складова педагогічного аналізу. Таблиця 1 Читайте також:
|
||||||||||||||||
|