МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ - ВАЖЛИВИЙ ЕТАП СТРУКТУРУВАННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ ШКОЛИЛІТЕРАТУРА 1. Черепанов В. С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях.— М.: Педагогика, 1989. 2. Шакуров Р. X. Социально-психологические основы управления: руководитель и педагогический коллектив.— М.: Просвещение, 1990. 3. Шамова Т. И. Исследовательский подход в управлении школой.— М.: Педагогика, 1991. 4. Поташник М. М., Моисеев А. М. Управление современной школой. В вопросах и ответах.— М.: Новая школа, 1998. 5. Орлова Т. В. Перспективное планирование развития школы.— М.: Сентябрь, 2000. 6. Лизинский В. М. О методической работе в школе.— М., 2002. 7. Повышение квалификации педагогических кадров / Под ред. И. Ф. Жерно-сека, М. Ю. Красовицкого, С. В. Крыскжа.— К.: Освіта, 1992. 8. Шпак Г. Підвищувати методичний рівень// Рідна школа.— № 6.— 1997. Структура річного плану повинна відображати систему навчально-виховної роботи в школі, а також організаційну і контролюючу діяльність її керівників. Система навчально-виховної роботи визначається керівником школи разом із радою та колективом учителів, учнів та батьків. Структура плану виробляється на основі завдань, які постали перед школою, можливостей даного колективу, особливостей контингенту учнів, матеріальних ресурсів, які має школа. Безумовно, структура плану не може бути нав'язана зверху і тим більше не може бути єдиною обов'язковою для всіх шкіл. Міністерство освіти і науки України передбачає право керівників шкіл і педагогічних колективів на варіативність вибору структури планів. Вивчення даного питання в науковій літературі та на основі досвіду шкіл свідчить, що майже всі автори рекомендують свій варіант структурної побудови плану. Немає єдиної структури планів і в практиці шкіл. Що ж можна покласти в основу визначення структури річного плану? За якою основою здійснювати відбір його компонентів: за колективами, процесами, видами діяльності, формами організації тощо? Питання ці не прості, і, щоб відповісти на них, доречно звернутися до робіт В. П. Симонова. Він вважав, якщо, наприклад, відбір компонентів у структуру річного плану здійснюється за колективами, то його розділи можуть бути представлені у такий спосіб: • система роботи з педагогічними кадрами; • система роботи з учнями; • система роботи з батьками і громадськістю; • система роботи з керівниками школи тощо. Якщо ж за основу відбору компонентів річного плану школи як системи покласти процеси, то в його структурі необхідно буде виділити інші розділи: • навчально-виховний процес; • позаурочний виховний процес; • процес управління школою (планування, організація, контроль, регулювання тощо) і т. ін. Структурування річного плану школи за видами діяльності обумовило б необхідність виділення в ньому таких розділів: • педагогічна діяльність; • діагностико-корекційна діяльність; • пізнавальна діяльність; • розвиваюча діяльність; • ігрова діяльність; • наукова діяльність; • трудова діяльність; • управлінська діяльність тощо. Можливий вибір компонентів річного плану й за іншими основами. Головне, щоб вони були взаємопов'язані, взаємно доповнювали і не дублювали один одного, щоб вони являли собою цілісність. Розділи річного плану Читайте також:
|
||||||||
|