Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір довжини і параметра перехідної кривої

Довжина перехідної кривої визначається рядом умов, які можна розділити на три групи.

1 група зв'язана з відводом підвищення зовнішньої рейки в межах перехідної кривої:

- Попередження сходу коліс з рейок внутрішньої рейкової нитки.

- Обмеження вертикальної складової швидкості підйому колеса на підвищення.

- Обмеження швидкості наростання непогашеної частини відцентрового прискорення (горизонтальне прискорення y).

2 група зв’язана з наявністю зазорів між гребенями коліс і рейками, та втратою кінетичної енергії при ударі колеса першої осі об рейку зовнішньої нитки.

3 група зв’язана з необхідністю забезпечення практичної можливості розбивки і подальшого утримання перехідної кривої.

З цих трьох група 1 група дає найбільше значення при виборі довжини перехідної кривої.

1. По допустимій крутизні відводу підвищення зовнішньої рейки

Нехай візок на початку перехідної кривої є в положенні, що показано на рис.2.22. У випадку заклинення ресор візок буде опиратися на рейки двома колесами однієї крайньої колісної пари жесткої бази і зовнішнім колесом другої крайньої пари. Друге колесо цієї пари, яке котиться по внутрішній нитці, буде піднятим у випадку прямолінійного відводу на величину іL, де L- довжина жорсткої бази екіпажу. Для того щоб відвести вповзання гребня колеса

(5.7)

де - підвищення зовнішньої рейки;

- крутизна відводу підвищення, яка забезпечує безпеку від сходу коліс з рейок внутрішньої нитки.

Звичайно приймають, що допустиме значення не повинно перевищувати ‰. На практиці приймають , а в складних умовах .

На одноколійних ділянках і на зовнішній колії двоколійних ліній при швидкості руху до 140 км/год рекомендується визначати виходячи а крутизни відводу за формулою [1].

(5.8)

При швидкості руху 140…200 км/год , а в складних умовах .

Довжина перехідної кривої на внутрішній колії двоколійної ділянки визначається за формулою

(5.9)

де - радіус кривої;

- розширення міжколійя в кривій (встановлюється згідно інструкції по застосуванню габаритів);

- довжина перехідної кривої зовнішньої колії.

2. По допустимій швидкості підняття колеса по зовнішній рейці.

При недостатній довжині перехідної кривої взаємодія колеса і рейки зовнішньої нитки в межах відводу підвищення зовнішньої рейки близька до ударної, оскільки він її проходить надто швидко. Щоб не допустити цього обмежують вертикальну складову швидкості підняття колеса величиною .

Тобто , так як , то при максимальній швидкості руху екіпажу буде .

На наших дорогах для нормальних умов прийнято значення або 1/10 км/год, у важких умовах допускається .

У відповідності з цими значеннями довжина перехідної кривої для нормальних і важких умов експлуатації відповідно визначається за формулами

(5.10)

де і в м,

- в км/год.

3. По третій умові довжина перехідної кривої:

y - швидкість наростання непогашеного горизонтального прискорення 0,6м/с3

З двох значень , знайдених за формулами (5.8) і (5.10), вибирають більше.

Після чого перевіряють по третій умові.

Знайдене в розрахунках значення довжини перехідної кривої слід округлити до величини кратної 10 м. Мінімальна довжина перехідних кривих повинна бути не менше 20 м.

По значенню радіуса кругової кривої і прийнятої величини знаходять параметр перехідної кривої .

 


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  3. Більш широкий вибір товарів і послуг
  4. Будівельні довжини кабелів
  5. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  6. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  7. Вибір вентиляційного обладнання
  8. Вибір виду транспортного засобу
  9. Вибір вимірювальних приладів
  10. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок
  11. Вибір гри.
  12. Вибір дидактичних методів




Переглядів: 1089

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорія перехідних кривих | Розрахунки розбивки перехідних кривих

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.