МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вибір довжини і параметра перехідної кривоїДовжина перехідної кривої визначається рядом умов, які можна розділити на три групи. 1 група зв'язана з відводом підвищення зовнішньої рейки в межах перехідної кривої: - Попередження сходу коліс з рейок внутрішньої рейкової нитки. - Обмеження вертикальної складової швидкості підйому колеса на підвищення. - Обмеження швидкості наростання непогашеної частини відцентрового прискорення (горизонтальне прискорення y). 2 група зв’язана з наявністю зазорів між гребенями коліс і рейками, та втратою кінетичної енергії при ударі колеса першої осі об рейку зовнішньої нитки. 3 група зв’язана з необхідністю забезпечення практичної можливості розбивки і подальшого утримання перехідної кривої. З цих трьох група 1 група дає найбільше значення при виборі довжини перехідної кривої. 1. По допустимій крутизні відводу підвищення зовнішньої рейки Нехай візок на початку перехідної кривої є в положенні, що показано на рис.2.22. У випадку заклинення ресор візок буде опиратися на рейки двома колесами однієї крайньої колісної пари жесткої бази і зовнішнім колесом другої крайньої пари. Друге колесо цієї пари, яке котиться по внутрішній нитці, буде піднятим у випадку прямолінійного відводу на величину іL, де L- довжина жорсткої бази екіпажу. Для того щоб відвести вповзання гребня колеса (5.7) де - підвищення зовнішньої рейки; - крутизна відводу підвищення, яка забезпечує безпеку від сходу коліс з рейок внутрішньої нитки. Звичайно приймають, що допустиме значення не повинно перевищувати ‰. На практиці приймають , а в складних умовах . На одноколійних ділянках і на зовнішній колії двоколійних ліній при швидкості руху до 140 км/год рекомендується визначати виходячи а крутизни відводу за формулою [1]. (5.8) При швидкості руху 140…200 км/год , а в складних умовах . Довжина перехідної кривої на внутрішній колії двоколійної ділянки визначається за формулою (5.9) де - радіус кривої; - розширення міжколійя в кривій (встановлюється згідно інструкції по застосуванню габаритів); - довжина перехідної кривої зовнішньої колії. 2. По допустимій швидкості підняття колеса по зовнішній рейці. При недостатній довжині перехідної кривої взаємодія колеса і рейки зовнішньої нитки в межах відводу підвищення зовнішньої рейки близька до ударної, оскільки він її проходить надто швидко. Щоб не допустити цього обмежують вертикальну складову швидкості підняття колеса величиною . Тобто , так як , то при максимальній швидкості руху екіпажу буде . На наших дорогах для нормальних умов прийнято значення або 1/10 км/год, у важких умовах допускається . У відповідності з цими значеннями довжина перехідної кривої для нормальних і важких умов експлуатації відповідно визначається за формулами (5.10) де і в м, - в км/год. 3. По третій умові довжина перехідної кривої: y - швидкість наростання непогашеного горизонтального прискорення 0,6м/с3 З двох значень , знайдених за формулами (5.8) і (5.10), вибирають більше. Після чого перевіряють по третій умові. Знайдене в розрахунках значення довжини перехідної кривої слід округлити до величини кратної 10 м. Мінімальна довжина перехідних кривих повинна бути не менше 20 м. По значенню радіуса кругової кривої і прийнятої величини знаходять параметр перехідної кривої .
Читайте також:
|
||||||||
|