Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт

Для зведення (монтажу) надземної частини одноповерхових будівель застосовують, як правило, мобільні монтажні крани (автокрани, стрілові крани на гусеничному і пневмоколісному ходу), а для багатоповерхових - як правило, баштові або баштово-стрілові крани.

Підбір кранів для монтажних робіт здійснюється в два етапи: на підставі фізичних і геометричних параметрів конструкцій і будівлі, а потім - на базі економічних показників.

На першому етапі вибирають вантажовисотні характеристики кранів:

Q - вантажопідйомність, т;

Нпг - висота піднімання вантажного гаку, м;

Lг - виліт вантажного гаку, м.

Вантажовисотні характеристики визначаються за формулою:

Q=K1Qм+K2Qт, т (4.1)

де K1 і K2 – коефіцієнти перевантаження відповідно для конструкцій, що монтуються і такелажного оснащення;

Hk=h+c+h1+h2, м (4.2)

Lk=R+a+l1+2l2+B, м (4.3)

Позначення наведено в підрисуночних підписах до рис. 4.2.

На другому етапі вибирають найбільш економічний варіант технології і організації монтажних робіт з застосуванням різної кількості монтажних кранів, їх різних типів і різної змінності по програмах ЕОМ шляхом порівняння приведених питомих витрат.

Подавання під монтаж конструкцій слід проектувати без попереднього розвантаження на складі, тобто “з коліс”. У цьому разі транспортний засіб - тягач з причепом - доставляють на будівельний майданчик конструкції для монтажу, залишають на майданчику причіп з конструкціями, а розвантажений до цього моменту другий причіп доставляють тим же тягачем на завод для завантаження чергового комплекту конструкцій (більш детально дивись [ ]).

 
 

Рис. 4.2. Схема для вибору монтажних кранів: баштового (а) й стрілового (б):

а – потрібна вантажність, т; Qм – максимальна маса елемента, що монтується, т; Qт – маса такелажного оснащення, т; Нк – потрібна висота підйому гака, м; h – висота будівлі, м; С - 0,5м (відстань від низу елемента, що монтується до рівня останнього монтажного горизонту); h1 – максимальна висота елемента, що монтується, м; h2 – висота оснастки (стропування), м; Lк – необхідний виліт гака, м; R – радіус повороту крана з поворотною платформою, м; а – безпечна зона між поворотною частиною крана і конструкціями будівлі, що дорівнює 0,7м для баштових кранів і 1,0м для стрілових; l1 – довжина конструкцій будівлі, що виступають за площину стіни, м; l2 – відстань від осі будівлі до зовнішньої площини стіни, м; В – ширина будівлі, м; α – кут нахилу стріли крана (15о…75о).


Читайте також:

  1. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  2. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  3. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  4. Автоматизація проектних робіт
  5. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  6. Алгоритм розрахунку та підбору технологічного обладнання
  7. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  8. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  9. Аналіз фонду заробітної плати.
  10. Аналіз якості продукції та робіт
  11. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.
  12. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг




Переглядів: 2197

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація методів зведення повнозбірних будівель | Підбирання оптимального складу комплексних бригад монтажників повнозбірних будівель

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.