МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робітДля зведення (монтажу) надземної частини одноповерхових будівель застосовують, як правило, мобільні монтажні крани (автокрани, стрілові крани на гусеничному і пневмоколісному ходу), а для багатоповерхових - як правило, баштові або баштово-стрілові крани. Підбір кранів для монтажних робіт здійснюється в два етапи: на підставі фізичних і геометричних параметрів конструкцій і будівлі, а потім - на базі економічних показників. На першому етапі вибирають вантажовисотні характеристики кранів: Q - вантажопідйомність, т; Нпг - висота піднімання вантажного гаку, м; Lг - виліт вантажного гаку, м. Вантажовисотні характеристики визначаються за формулою: Q=K1Qм+K2Qт, т (4.1) де K1 і K2 – коефіцієнти перевантаження відповідно для конструкцій, що монтуються і такелажного оснащення; Hk=h+c+h1+h2, м (4.2) Lk=R+a+l1+2l2+B, м (4.3) Позначення наведено в підрисуночних підписах до рис. 4.2. На другому етапі вибирають найбільш економічний варіант технології і організації монтажних робіт з застосуванням різної кількості монтажних кранів, їх різних типів і різної змінності по програмах ЕОМ шляхом порівняння приведених питомих витрат. Подавання під монтаж конструкцій слід проектувати без попереднього розвантаження на складі, тобто “з коліс”. У цьому разі транспортний засіб - тягач з причепом - доставляють на будівельний майданчик конструкції для монтажу, залишають на майданчику причіп з конструкціями, а розвантажений до цього моменту другий причіп доставляють тим же тягачем на завод для завантаження чергового комплекту конструкцій (більш детально дивись [ ]). Рис. 4.2. Схема для вибору монтажних кранів: баштового (а) й стрілового (б): а – потрібна вантажність, т; Qм – максимальна маса елемента, що монтується, т; Qт – маса такелажного оснащення, т; Нк – потрібна висота підйому гака, м; h – висота будівлі, м; С - 0,5м (відстань від низу елемента, що монтується до рівня останнього монтажного горизонту); h1 – максимальна висота елемента, що монтується, м; h2 – висота оснастки (стропування), м; Lк – необхідний виліт гака, м; R – радіус повороту крана з поворотною платформою, м; а – безпечна зона між поворотною частиною крана і конструкціями будівлі, що дорівнює 0,7м для баштових кранів і 1,0м для стрілових; l1 – довжина конструкцій будівлі, що виступають за площину стіни, м; l2 – відстань від осі будівлі до зовнішньої площини стіни, м; В – ширина будівлі, м; α – кут нахилу стріли крана (15о…75о). Читайте також:
|
|||||||||||
|