Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прийоми закріплення таблиць множення і ділення

Всю сукупність вправ на засвоєння таблиць множення ділення можна поділити на 5 видів.

1) Читання таблиць і називання їх по пам’яті:

Один учень може розказати всю таблицю; кілька учнів по одному прикладу називають таблицю; можна називати/записати тільки результати таблиці множення певного числа (краще по порядку, щоб не загубити жодного числа); для закріплення таблиці ділення учні можуть називати/записувати тільки ділені таблиці ділення конкретного числа; можна організувати гру «Показуха», коли вчитель називає приклад на множення чи ділення, а учні показують результат (віялом, блокнотом чи на пальцях).

2) Безпосереднє використання таблиць для знаходження потрібних результатів:

Вправа. Використовуючи таблицю множення числа 8, знайдіть значення числових виразів: 5 · 9 – 27 (53 – 48 ) · 7.

3) Відтворення способів складання таблиць

Вправа: Доведіть, що 5 · 3 = 15; 48 : 8 = 6.

4) Оперативне використання табличних результатів

Обчислення «ланцюжком»

50 – 8 56 : 7 Один ланцюжок може обчислювати один учень. Проте

: 7 + 12 робота буде ефективнішою, якщо один учень буде

· 8 : 5 називати і обчислювати лише один приклад ланцюжка (більше учнів буде задіяно; концентруватиметься увага всіх учнів на запам’ятовуванні результатів попереднього приклада). Можна пропонувати для виконання дій кілька ланцюжків, коли учні сприймають інформацію на слух і вкінці тільки називають чи показують остаточний результат.

5) Застосування знань табличних результатів у різних видах навчальної математично діяльності

Вправа: Поставте дужки так, щоб рівності були правильні: 54 – 18 : 9 = 4 28 : 4 + 3 = 4.

До кожного з цих п’яти видів вправ можна підібрати з методичної літератури багато різноманітних постановок завдань для виконання, як на етапі усних обчислень, так і на інших етапах уроку, зокрема для самостійної роботи.

 

4. Методика ознайомлення з поняттями «більше в ….», «менше у …»; кратне порівняння чисел

Див. підручник Богданович М.В. Математика 2 кл. (введення понять «більше у …» і «менше у…), Богданович М.В. Математика 3 кл. (кратне порівняння величин і чисел).


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  10. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  11. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  12. III. За виділенням або поглинанням енергії




Переглядів: 1091

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Б) Комплексне складання таблиць (За підручником Рівкінд Ф.М.) | Залежність результату множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.