Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.

1. Вправу 701 виконати усно.

2. Пояснення вчителя на прикладі 3200 - 20.

Числа 3200 і 20 подамо у вигляді двох добутків, в кожному з яких один із множників — розрядне число (3200 = 32 • 100 і 20 = 2 • 10). Одержимо: (32 • 100) • (2 • 10).

Використаємо переставний і сполучний закони дії множення.

(32 • 2) • (100 • 10) 64 • 1000 = 64000


3. Закріплення вивченого за вправами 702 і 703.

Вирази першого стовпчика обчислити із записом на дошці, другого стовпчика — коментовано, решту — самостійно.

(650; 660; 30000; 32000; 960000; 2400; 7400; 100000.)

ІІІ. Робота над задачами.

1. Задачу 704 учні розв'язують самостійно.

Для того, щоб звірити правильність розв'язання, один учень записує дії з поясненням на дошці. (Відповідь: 592 кг)

2. Задача 705.

3. Задача 707.

(Відповідь: 10 кг).

Додаткове завдання.

Скільки кілограмів помідорів зібрала господарка до обіду і скільки кілограмів помідорів вона зібрала після обіду?

IV. Обчислення значень виразів.

Вправа 706.

Вчитель звертає увагу учнів на перевірку даної дії оберненою дією. Завдання учні виконують самостійно. (4112, 185270, 1720, 2 м 38 см.)

Вказівка. Іменоване число 19 м 4 см перетворюємо у сантиметри: 1904 см.

V. Підсумок уроку.

2100 • 400; 500 • 600; 20 • 4000.


Картка 1

1) На поливання огірків витратили 80 л води, що становило п'яту частину води, яка була в бочці спочатку. Потім витратили ще 150 л води на поливання помідорів. Скільки літрів води залишилося в бочці?

2) 21 м 42 см : 9


Читайте також:

  1. N – чисельність популяції
  2. А також для вегетативного розмноження.
  3. Аксіома неперервності дійсних чисел
  4. Аксіоми додавання і множення
  5. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  6. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  7. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
  8. Асоціативний, або сполучний закон множення.
  9. Безстатеве розмноження та його біологічне значення
  10. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  11. Біологія розмноження тварин.




Переглядів: 1129

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 1 | Картка 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.