Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків

Проведений ризик-аудит показав необхідність роботи в області керування ризиками й страхування по трьох напрямках:

- Авіаційні - виробничі ризики;

- Фінансові ризики;

- Корпоративні/бізнес ризики.

Дані напрямки взаємозалежні й мають області перетинання інформаційних потоків, особливо на рівні аналізу окремих ризиків, однак у цілому вони мають різну природу виникнення ризиків, і, отже, будуть мати різну стратегію в області керування цими ризиками.

Далі було проведене ранжирування ризиків і виділення пріоритетів у керуванні ризиками на найближчу перспективу, при цьому метою оцінки ризиків на даному етапі не було визначення точного розміру ризику, оскільки це можна зробити тільки в рамках окремого проекту по роботі з кожним конкретним ризиком.

В основі методології лежить експертна оцінка виявлених ризиків, проведена ДРМ, і виділення найважливіших факторів, що визначають відношення до ризику. Як таких факторів, відповідно до адаптованих західних технологій керування ризиками, виділені:

Імовірність настання ризикової події:

5 бальна шкала:

1 - Імовірність дуже низька (подія може відбутися 1 раз в 1-3 роки або рідше);

2 - Імовірність низька (не частіше 1 рази в рік);

3 - Імовірність висока (ризикові події відбуваються лічена кількість разів у рік);

4 - Імовірність дуже висока (події відбуваються численно протягом року).

Час впливу ризикової події:

3 бальна шкала:

1 - Подія відбувається протягом тривалого періоду часу, є час на реакцію й вплив на ризик;

2 - Подія відбувається швидко, але його ефект розтягнуть протягом деякого часу, при цьому існує обмежена можливість попередження події;

3 - Подія відбувається раптово, швидко і його ефект миттєво відбивається на діяльності авіакомпанії.

Величина ризику:

6 бальна шкала:

1 - Малий вплив (сумарна річна оцінка ризику менш 100 тис. дол. США);

2 - Незначний вплив (сумарна річна оцінка ризику менш 500 тис. дол. США);

3 - Середній вплив (500 тис. - 1 млн. дол. США);

4 - Істотний вплив (1 - 25 млн. дол. США);

5 - Великий збиток (25 - 100 млн. дол. США);

6 - Критичний вплив (більше 100 млн. дол. США).

Для одержання інтегрованої оцінки ризику перші два показники складалися й множилися на третій:

Ранг ризику = (Імовірність настання + Час впливу) * Величина ризику

Далі було проведене ранжирування ризиків по убуванню, при цьому з урахуванням істотних розходжень у технології керування ризиками в рамках окремих груп, деяким окремим ризикам привласнений власний рейтинг, а рейтинг групі не привласнювався.

Для наочного подання співвідношення ризиків і виділення пріоритетів, виявлені групи ризиків нанесені на матрицю ризиків із вказівкою ступеня покриття/непокриття ризиків.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III.2. НАТУРФИЛОСОФСКИЕ КАРТИНЫ
  3. III.5 ДИАЛЕКТИКО-МАТЕРИАЛИСТИЧЕСКАЯ КАРТИНА МИРА ВТОРОЙ ПОЛОВИНЫ XIX века
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. V. Физическая картина мира
  6. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  7. Авіакомпанії
  8. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  9. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  10. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  11. Аналіз внутрішніх ризиків




Переглядів: 1131

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка заходів мінімізації впливу ризиків на АП | IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.