МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиківПроведений ризик-аудит показав необхідність роботи в області керування ризиками й страхування по трьох напрямках: - Авіаційні - виробничі ризики; - Фінансові ризики; - Корпоративні/бізнес ризики. Дані напрямки взаємозалежні й мають області перетинання інформаційних потоків, особливо на рівні аналізу окремих ризиків, однак у цілому вони мають різну природу виникнення ризиків, і, отже, будуть мати різну стратегію в області керування цими ризиками. Далі було проведене ранжирування ризиків і виділення пріоритетів у керуванні ризиками на найближчу перспективу, при цьому метою оцінки ризиків на даному етапі не було визначення точного розміру ризику, оскільки це можна зробити тільки в рамках окремого проекту по роботі з кожним конкретним ризиком. В основі методології лежить експертна оцінка виявлених ризиків, проведена ДРМ, і виділення найважливіших факторів, що визначають відношення до ризику. Як таких факторів, відповідно до адаптованих західних технологій керування ризиками, виділені: Імовірність настання ризикової події: 5 бальна шкала: 1 - Імовірність дуже низька (подія може відбутися 1 раз в 1-3 роки або рідше); 2 - Імовірність низька (не частіше 1 рази в рік); 3 - Імовірність висока (ризикові події відбуваються лічена кількість разів у рік); 4 - Імовірність дуже висока (події відбуваються численно протягом року). Час впливу ризикової події: 3 бальна шкала: 1 - Подія відбувається протягом тривалого періоду часу, є час на реакцію й вплив на ризик; 2 - Подія відбувається швидко, але його ефект розтягнуть протягом деякого часу, при цьому існує обмежена можливість попередження події; 3 - Подія відбувається раптово, швидко і його ефект миттєво відбивається на діяльності авіакомпанії. Величина ризику: 6 бальна шкала: 1 - Малий вплив (сумарна річна оцінка ризику менш 100 тис. дол. США); 2 - Незначний вплив (сумарна річна оцінка ризику менш 500 тис. дол. США); 3 - Середній вплив (500 тис. - 1 млн. дол. США); 4 - Істотний вплив (1 - 25 млн. дол. США); 5 - Великий збиток (25 - 100 млн. дол. США); 6 - Критичний вплив (більше 100 млн. дол. США). Для одержання інтегрованої оцінки ризику перші два показники складалися й множилися на третій: Ранг ризику = (Імовірність настання + Час впливу) * Величина ризику Далі було проведене ранжирування ризиків по убуванню, при цьому з урахуванням істотних розходжень у технології керування ризиками в рамках окремих груп, деяким окремим ризикам привласнений власний рейтинг, а рейтинг групі не привласнювався. Для наочного подання співвідношення ризиків і виділення пріоритетів, виявлені групи ризиків нанесені на матрицю ризиків із вказівкою ступеня покриття/непокриття ризиків. Читайте також:
|
||||||||
|