МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
АвіакомпаніїШляхи вирішення проблем. Аеропорти Проблемні питання: - низька якість обслуговування в більшості аеропортів; - малі обсяги перевезень в більшості аеропортів не дозволяють досягти рівень доходів, за якого можливо виділяти кошти на модернізацію; - всупереч міжнародним вимогам щодо спрощення формальностей по обслуговуванню повітряних перевезень не скрізь створено аеропортові комітети по спрощенню формальностей; - затримується завершення реструктуризації; - скрутний фінансовий стан регіональних аеропортів не дозволяє забезпечувати модернізацію інфраструктури; - без фінансової підтримки з боку місцевих органів та залучення додаткових коштів розвиток аеропортів (в першу чергу обласних) неможливий; - податковий тиск на аеропорти, зокрема земельні податки перевищують в середньому 20 % витрат і не повертаються в аеропорт ні в якій формі: дотацій, капіталовкладень та ін.; - зовнішні загрози: значний розвиток завдяки державній підтримці та іноземним інвестиціям основних закордонних аеропортів-конкурентів: Варшава, Прага, Москва, Стамбул та інші. - Завершити процеси реструктуризації авіапідприємств Львова, Донецька, Дніпропетровська з виділенням аеропортів у самостійні юридичні особи. - Передати у власність територіальних громад областей збиткові аеропорти і забезпечити їх постійні дотації з місцевих бюджетів з метою підтримання їх сертифікаційної придатності. - Зліквідувати збиткові аеропорти, що не відповідають необхідному рівню сертифікаційної придатності і не будуть забезпечені необхідним рівнем дотацій з місцевих бюджетів. - Законодавчо врегулювати питання компенсації надання безоплатних послуг в аеропортах України, зокрема при здійсненні гуманітарних перевезень, обслуговуванні авіаційних перевезень - Провести корпоратизацію аеропортів України з метою підготовки до процесу приватизації після затвердження відповідних нормативно-правових документів. - Відпрацювати заходи щодо створення на базі Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" національного вузлового аеропорту, так званого "Хабу". Проблемні питання: - недостатня нормативно-правова база забезпечення діяльності цивільної авіації України - відсутні внутрішні фінансові ресурси, прийнятні для нормального розвитку вітчизняних авіакомпаній; - ускладнений дієвий нагляд за додержанням авіакомпаніями вимог щодо безпеки польотів та попередженню актів незаконного втручання під час їх тривалого знаходження за межами України; - недостатній вплив фахівців галузі на законодавчі процеси в Україні; - застарілий парк повітряних суден та посилення вимог європейських країн до технічних характеристик повітряних суден, що перетинають повітряний простір Європи, не дозволяють гідно конкурувати з іноземними авіакомпаніями, які до того ж об'єднуються в транснаціональні альянси.
|
||||||||
|