Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Авіакомпанії

Шляхи вирішення проблем.

Аеропорти

Проблемні питання:

- низька якість обслуговування в більшості аеропортів;

- малі обсяги перевезень в більшості аеропортів не дозволяють досягти рівень доходів, за якого можливо виділяти кошти на модернізацію;

- всупереч міжнародним вимогам щодо спрощення формальностей по обслуговуванню повітряних перевезень не скрізь створено аеропортові комітети по спрощенню формальностей;

- затримується завершення реструктуризації;

- скрутний фінансовий стан регіональних аеропортів не дозволяє забезпечувати модернізацію інфраструктури;

- без фінансової підтримки з боку місцевих органів та залучення додаткових коштів розвиток аеропортів (в першу чергу обласних) неможливий;

- податковий тиск на аеропорти, зокрема земельні податки перевищують в середньому 20 % витрат і не повертаються в аеропорт ні в якій формі: дотацій, капіталовкладень та ін.;

- зовнішні загрози: значний розвиток завдяки державній підтримці та іноземним інвестиціям основних закордонних аеропортів-конкурентів: Варшава, Прага, Москва, Стамбул та інші.

- Завершити процеси реструктуризації авіапідприємств Львова, Донецька, Дніпропетровська з виділенням аеропортів у самостійні юридичні особи.

- Передати у власність територіальних громад областей збиткові аеропорти і забезпечити їх постійні дотації з місцевих бюджетів з метою підтримання їх сертифікаційної придатності.

- Зліквідувати збиткові аеропорти, що не відповідають необхідному рівню сертифікаційної придатності і не будуть забезпечені необхідним рівнем дотацій з місцевих бюджетів.

- Законодавчо врегулювати питання компенсації надання безоплатних послуг в аеропортах України, зокрема при здійсненні гуманітарних перевезень, обслуговуванні авіаційних перевезень

- Провести корпоратизацію аеропортів України з метою підготовки до процесу приватизації після затвердження відповідних нормативно-правових документів.

- Відпрацювати заходи щодо створення на базі Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" національного вузлового аеропорту, так званого "Хабу".

Проблемні питання:

- недостатня нормативно-правова база забезпечення діяльності цивільної авіації України

- відсутні внутрішні фінансові ресурси, прийнятні для нормального розвитку вітчизняних авіакомпаній;

- ускладнений дієвий нагляд за додержанням авіакомпаніями вимог щодо безпеки польотів та попередженню актів незаконного втручання під час їх тривалого знаходження за межами України;

- недостатній вплив фахівців галузі на законодавчі процеси в Україні;

- застарілий парк повітряних суден та посилення вимог європейських країн до технічних характеристик повітряних суден, що перетинають повітряний простір Європи, не дозволяють гідно конкурувати з іноземними авіакомпаніями, які до того ж об'єднуються в транснаціональні альянси.




Переглядів: 921

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шляхи вирішення проблем. | Шляхи вирішення проблем.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.