МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Шляхи вирішення проблем.Підприємства авіаційної промисловості Шляхи вирішення проблем. Авіація загального призначення Шляхи вирішення проблем. - Організувати прискорення розробки та введення в дію нормативно-правової бази забезпечення діяльності цивільної авіації України, в тому числі по безпеці польотів, регулюванню діяльності природних монополій та ринковим відносинам в галузі. - Утворити поетапно Акціонерну авіакомпанію, наприклад "Об'єднані авіалінії України", яка буде провідним національним авіаперевізником України на внутрішніх та міжнародних авіаційних маршрутах і буде здатна конкурувати з провідними іноземними авіакомпаніями. - Удосконалити систему нагляду за безпекою авіації вітчизняних авіакомпаній в Україні та поза її межами на основі стандартів ЄС. - Завершити приватизацію авіакомпанії "Авіалінії України", виключивши економічні загрози Україні. - Посилити вплив фахівців галузі на законодавчі процеси в Україні. Проблемні питання: - Різке збільшення кількості і типів аматорських, надлегких, легких і малих літальних апаратів, серійних повітряних суден, що з'явилися у приватній власності громадян України в останні роки, дуже загострило проблему забезпечення їх льотної придатності та безпеки польотів, оскільки історично існуючі механізми не можуть бути використані. - Необхідно відповідно до світового досвіду розробляти нові механізми регулювання цією діяльністю в Україні, забезпечення контролю за льотною придатністю таких повітряних суден, підготовку, сертифікацію і допуск до польотів пілотів-аматорів та власників літальних апаратів, а також врегулювати проблеми дозволів на такі польоти та контролю за фактичним здійсненням таких польотів.
Проблемні питання: - вітчизняний виробник авіаційної техніки спроможний серійно випускати нові літаки: Ан-3, Ан-140, Ан-70, Ая-74, але вартість цих літаків надзвичайно висока, а їх призначення не задовольняє весь спектр потреб авіаперевізників України в літаках середньо- та далекомагістральних; - українські авіакомпанії сьогодні неспроможні купувати літаки і єдиною можливістю для оновлення парку є різні форми лізингу, як це робиться у всьому світі, але в Україні для цього дуже несприятливі умови оподаткування та використання кредитних ресурсів; - внутрішній ринок України для авіапромисловості не достатній для повної реалізації виробничих потужностей; - Утворити Державний лізинговий фонд для забезпечення лізингу авіатехніки українського виробництва. - Законодавчо створити максимально сприятливі умови авіаційному виробництву на Україні з метою різкого зменшення собівартості виробництва і державного контролю за відпускними цінами на авіаційну техніку відповідно до законодавства. - Прискорити вступ України до Об'єднаних авіаційних властей Європи (JAA) з метою отримання можливості проведення сертифікації авіаційної техніки по європейським стандартам сертифікації JAR, що дасть можливість Україні гідно вийти на міжнародні авіаційні ринки з продажу авіатехніки вітчизняного виробництва. - Забезпечити механізми пільгових умов придбання та експлуатації авіатехніки, що виробляється в Україні та авіатехніки закордонного виробництва, аналоги якої в Україні не виробляються. 2. З метою визначення перспектив і основних стратегічних напрямків розвитку цивільної авіації Кабінетом Міністрів України затверджена Державна комплексна програма розвитку авіаційного транспорту України на період до 2010р., Програма фінансового оздоровлення підприємств авіаційного транспорту
Читайте також:
|
||||||||
|