МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Шляхи вирішення проблем.Система організації повітряного руху Лекція 4.8 Тема: ” Зміст і проблеми розвитку авіації” План: 1. Зміст і проблеми розвитку авіації. 2. Перспективи розвитку цивільної авіації України..
Мета:охарактеризувати сучасний стан ЦА в Україні та визначити основні проблеми та шляхи їх вирішення. Зв’язок з іншими дисциплінами:Історія України, Основи економіки, Транспортні засоби.
1. До числа найбільш серйозних проблем, які принципово гальмують процеси розвитку авіаційної галузі, належать: 1. Невідповідність законодавчо закріпленого статусу Укравіатрансу реальним завданням із забезпечення ефективного державного управління і регулювання діяльності цивільної авіації відповідно до вимог ІКАО. 2. Відповідно до чинного законодавства України Державний спеціалізований фонд фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях є складовою державного бюджету України, що суперечить регламентації ІКАО (Doc.8632-С/968, Doc.9626 та інші). 3. Діючий сьогодні Повітряний кодекс України передбачає утворення альтернативного Укравіатрансу центрального органу виконавчої влади з нагляду за безпекою авіації. За характером виробничої діяльності, рівнем значимості для держави та досягнутим рівнем приватизації авіаційні підприємства можна умовно розділити на п'ять основних груп: - система організації повітряного руху; - аеропорти; - авіакомпанії; - авіація загального призначення; - підприємства авіаційної промисловості. Проблемні питання: - щорічно проводяться спроби вилучення валового доходу Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (ДП ОПР) "Украерорух" до Державного бюджету; - невирішеним залишається питання створення резерву диспетчерського складу; - міжнародні тенденції щодо впровадження глобальних супутникових систем для обслуговування повітряного руху. - Законодавчо закріпити джерела фінансування ДП ОПР "Украерорух". - Продовжувати вдосконалення нормативно-правового забезпечення організації повітряного руху. - Підвищення привабливості повітряного простору України для міжнародного транзиту через розбудову системи використання повітряного простору відповідно до міжнародних стандартів. - Модернізація національної системи забезпечення аеронавігації. - Впровадження глобальних супутникових систем CNS/ATM для обслуговування повітряного руху. - Корпоратизація ДП ОПР "Украерорух". Читайте також:
|
||||||||
|