МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 4.7Лекція 4.6 Тема: ” Основи авіації” План: 1. Історія розвитку цивільної авіації. 2. Характеристика структури цивільної авіації.
Мета:ознайомлення з історією цивільної авіації та її сучасною структурою. Зв’язок з іншими дисциплінами:Транспортні засоби, Історія України. 1. 2. Структурно цивільна авіація (ЦА) сьогодні складається з системи підприємств, діяльність яких регулюється законодавчими та нормативно-правовими актами України, а також установчими документами. Керівними органами є Міністерство транспорту України – як центральний орган виконавчої влади, а також департамент авіаційного транспорту (Укравіатранс) – як урядовий орган державного управління, відповідальний за галузь в цілому. Система ЦА України включає: 1. Підприємства, які підпорядковані Укравіатрансу: · Авіакомпанії – 20; · Аеропорти – 22; · Підприємства неосновного виду діяльності – 16; · Державне підприємство обслуговування повітряного руху України – „Украерорух”. 2. Аеродроми - 72. 3. Авіаперевізники недержавної форми власності – 42. Авіаперевізники відомчого підпорядкування: Міноборони – 1; МВС – 1; Міністерства промислової політики – 9. 4. Інші підприємства, установи та організації державного та недержавного сектору, що забезпечують діяльність ЦА. Наступне заняття: практичне заняття на тему: „Основи авіації.” Самостійна робота №7: Скласти доповідь: „Місце і роль цивільної авіації в транспортній системі України”. Самостійна робота №8 :Охарактеризувати провідні авіакомпанії.
Тема: ” Авіапідприємства в ринкових умовах” План: 1. Поняття авіапідприємства. 2. Організаційно-правові форми авіапідприємств.
Мета:визначення основних понять підприємства. Зв’язок з іншими дисциплінами:Основи економіки, Основи права.
1. Підприємство – самостійний господарюючий суб’єкт, який виробляє продукцію, виконує роботи та надає послуги з метою задоволення громадських потреб та отримання прибутку. Підприємство як суб'єкт підприємницької діяльності й об'єкт керування є юридичною особою. Підприємство може кваліфікувати в залежності від форм власності: І. Господарське товариство, поділяються на: А) повне товариство; Б) товариство на вірі (командитне); В) товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ); Г) товариство з додатковою відповідальністю; Д) акціонерне товариство. ІІ. Особисті підприємства. ІІІ. Виробничі кооперативи. ІV. Муніципальні підприємства. Товариство являє собою об'єднання осіб та капіталів. Повне товариство відрізняється двома основними ознаками: - підприємницька діяльність його учасників, вважається діяльністю самого товариства; - по його зобов'язаннях кожної з учасників відповідає усім своїм майном, у тому числі і не переданому товаристві. Товариство на вірі (командитне) відрізняється тим, що складається з двох груп учасників: одні здійснюють підприємницьку діяльність і при цьому несуть додаткову необмежену відповідальність своїм особистим майном. Інші не несуть такої відповідальності оскільки їхні внески стають власністю товариства, вони несуть лише ризик утрати внесків. Товариство з обмеженою відповідальність – це різновид об'єднань капіталів, що не вимагають особистої участі обох членів у справах товариства. Характерними ознаками ТОВ підприємства є розподіл його основного капіталу на частки учасника і відсутність відповідальності останнього по боргах суспільства. Майно товариства вкладає його в статутний капітал, що належить йому самому як юридичній особі не утворить об'єкта часткової власності учасників. Учасники ТОВ (ТзОВ) не відповідають по його зобов'язаннях і несуть ризик збитків, пов’язаних з діяльністю товариства, у межах вартості зробблених ними внесків. Акціонерне товариство – це одна з найбільш складних організаційно-правових форм підприємства, тому в ньому повинно бути кілька органів керування, ними є: 1) загальні збори акціонерів; 2) рада директорів (наглядацька рада); 3) одноособовий виконавчий орган (генеральний директорат); 4) колегіальний виконавчий орган; 5) ревізійна комісія (орган внутрішнього контролю за організаційно-господарською діяльністю товариства). Статутний капітал АТ складається з номінальної вартості акцій товариства придбаних акціонерами. 2. На повітряному транспорті ринкові умови створюють певні тенденції розвитку. Тут як і в інших галузях виробництва підсилюється процес концентрації виробництва і капіталу. Однієї з форм концентрації виробництва є його диверсифікованість (від слова розмаїтість). По визначенню В.Г. Афанасьєва: Диверсифікованість – це розширення сфери діяльності авіакомпаній у різних підприємствах інших галузей, що не знаходяться в прямого зв'язку з авіатранспортним виробництвом. Основні типи диверсифікованості: 1. Авіакомпанії стають частиною якого-небудь концерну, основною діяльністю якого не є авіатранспортне виробництво – авіакомпанії самі починають володіти підприємствами, зайнятими в інших галузях виробництва або вкладають капітал у ці галузі, здобуваючи акції цих підприємств. 2. Авіакомпанії створюють дочірні компанії в родинних, але не однорідних сферах. Інтеграція підприємств проводиться на основі централізації і концентрації їхніх господарських засобів або капіталів. Цей процес зв'язаний з відмовленням підприємств частково або цілком від своєї фінансово-господарської самостійності на користь іншого підприємства. Види об'єднань підприємств: картель, синдикат, холдинг, трест, концерн, фінансово-промислові групи. Картель підприємство створене на основі картельної угоди, у якому встановлюються обов'язкові для всіх учасників умови (по обсязі виробництва, за цінами на товари і послуги, обмін патентами, частки квоти на ринку збуту й ін.). Як правило в картель поєднуються підприємства однієї галузі. Учасники картелі зберігають юридичну і господарську самостійність і здійснюють свою діяльність відповідно до картельного договору. Холдинг – це акціонерна компанія, що володіє контрольним пакетом акцій, юридично самостійного підприємства. Трест являє приклад найбільш тісного об'єднання підприємств. Підприємства, що входять у його склад утрачають свою юридичну і господарську самостійність і перетворюються в підрозділ тресту. Концерн є об'єднанням підприємств, що зберігають свою юридичну самостійність, але фінансовий контроль і визначені функції по постачанню, виробництву і маркетингові підприємства узято під єдине керування.
Наступне заняття: практичне заняття на тему: „Авіапідприємство в умовах ринку.” Самостійна робота №9: Скласти конспект закону України " Про підприємства”.
Читайте також:
|
||||||||
|