МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 4.7Лекція 4.6 Тема: ” Основи авіації” План: 1. Історія розвитку цивільної авіації. 2. Характеристика структури цивільної авіації.
Мета:ознайомлення з історією цивільної авіації та її сучасною структурою. Зв’язок з іншими дисциплінами:Транспортні засоби, Історія України. 1. 2. Структурно цивільна авіація (ЦА) сьогодні складається з системи підприємств, діяльність яких регулюється законодавчими та нормативно-правовими актами України, а також установчими документами. Керівними органами є Міністерство транспорту України – як центральний орган виконавчої влади, а також департамент авіаційного транспорту (Укравіатранс) – як урядовий орган державного управління, відповідальний за галузь в цілому. Система ЦА України включає: 1. Підприємства, які підпорядковані Укравіатрансу: · Авіакомпанії – 20; · Аеропорти – 22; · Підприємства неосновного виду діяльності – 16; · Державне підприємство обслуговування повітряного руху України – „Украерорух”. 2. Аеродроми - 72. 3. Авіаперевізники недержавної форми власності – 42. Авіаперевізники відомчого підпорядкування: Міноборони – 1; МВС – 1; Міністерства промислової політики – 9. 4. Інші підприємства, установи та організації державного та недержавного сектору, що забезпечують діяльність ЦА. Наступне заняття: практичне заняття на тему: „Основи авіації.” Самостійна робота №7: Скласти доповідь: „Місце і роль цивільної авіації в транспортній системі України”. Самостійна робота №8 :Охарактеризувати провідні авіакомпанії.
Тема: ” Авіапідприємства в ринкових умовах” План: 1. Поняття авіапідприємства. 2. Організаційно-правові форми авіапідприємств.
Мета:визначення основних понять підприємства. Зв’язок з іншими дисциплінами:Основи економіки, Основи права.
1. Підприємство – самостійний господарюючий суб’єкт, який виробляє продукцію, виконує роботи та надає послуги з метою задоволення громадських потреб та отримання прибутку. Підприємство як суб'єкт підприємницької діяльності й об'єкт керування є юридичною особою. Підприємство може кваліфікувати в залежності від форм власності: І. Господарське товариство, поділяються на: А) повне товариство; Б) товариство на вірі (командитне); В) товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ); Г) товариство з додатковою відповідальністю; Д) акціонерне товариство. ІІ. Особисті підприємства. ІІІ. Виробничі кооперативи. ІV. Муніципальні підприємства. Товариство являє собою об'єднання осіб та капіталів. Повне товариство відрізняється двома основними ознаками: - підприємницька діяльність його учасників, вважається діяльністю самого товариства; - по його зобов'язаннях кожної з учасників відповідає усім своїм майном, у тому числі і не переданому товаристві. Товариство на вірі (командитне) відрізняється тим, що складається з двох груп учасників: одні здійснюють підприємницьку діяльність і при цьому несуть додаткову необмежену відповідальність своїм особистим майном. Інші не несуть такої відповідальності оскільки їхні внески стають власністю товариства, вони несуть лише ризик утрати внесків. Товариство з обмеженою відповідальність – це різновид об'єднань капіталів, що не вимагають особистої участі обох членів у справах товариства. Характерними ознаками ТОВ підприємства є розподіл його основного капіталу на частки учасника і відсутність відповідальності останнього по боргах суспільства. Майно товариства вкладає його в статутний капітал, що належить йому самому як юридичній особі не утворить об'єкта часткової власності учасників. Учасники ТОВ (ТзОВ) не відповідають по його зобов'язаннях і несуть ризик збитків, пов’язаних з діяльністю товариства, у межах вартості зробблених ними внесків. Акціонерне товариство – це одна з найбільш складних організаційно-правових форм підприємства, тому в ньому повинно бути кілька органів керування, ними є: 1) загальні збори акціонерів; 2) рада директорів (наглядацька рада); 3) одноособовий виконавчий орган (генеральний директорат); 4) колегіальний виконавчий орган; 5) ревізійна комісія (орган внутрішнього контролю за організаційно-господарською діяльністю товариства). Статутний капітал АТ складається з номінальної вартості акцій товариства придбаних акціонерами. 2. На повітряному транспорті ринкові умови створюють певні тенденції розвитку. Тут як і в інших галузях виробництва підсилюється процес концентрації виробництва і капіталу. Однієї з форм концентрації виробництва є його диверсифікованість (від слова розмаїтість). По визначенню В.Г. Афанасьєва: Диверсифікованість – це розширення сфери діяльності авіакомпаній у різних підприємствах інших галузей, що не знаходяться в прямого зв'язку з авіатранспортним виробництвом. Основні типи диверсифікованості: 1. Авіакомпанії стають частиною якого-небудь концерну, основною діяльністю якого не є авіатранспортне виробництво – авіакомпанії самі починають володіти підприємствами, зайнятими в інших галузях виробництва або вкладають капітал у ці галузі, здобуваючи акції цих підприємств. 2. Авіакомпанії створюють дочірні компанії в родинних, але не однорідних сферах. Інтеграція підприємств проводиться на основі централізації і концентрації їхніх господарських засобів або капіталів. Цей процес зв'язаний з відмовленням підприємств частково або цілком від своєї фінансово-господарської самостійності на користь іншого підприємства. Види об'єднань підприємств: картель, синдикат, холдинг, трест, концерн, фінансово-промислові групи. Картель підприємство створене на основі картельної угоди, у якому встановлюються обов'язкові для всіх учасників умови (по обсязі виробництва, за цінами на товари і послуги, обмін патентами, частки квоти на ринку збуту й ін.). Як правило в картель поєднуються підприємства однієї галузі. Учасники картелі зберігають юридичну і господарську самостійність і здійснюють свою діяльність відповідно до картельного договору. Холдинг – це акціонерна компанія, що володіє контрольним пакетом акцій, юридично самостійного підприємства. Трест являє приклад найбільш тісного об'єднання підприємств. Підприємства, що входять у його склад утрачають свою юридичну і господарську самостійність і перетворюються в підрозділ тресту. Концерн є об'єднанням підприємств, що зберігають свою юридичну самостійність, але фінансовий контроль і визначені функції по постачанню, виробництву і маркетингові підприємства узято під єдине керування.
Наступне заняття: практичне заняття на тему: „Авіапідприємство в умовах ринку.” Самостійна робота №9: Скласти конспект закону України " Про підприємства”.
Читайте також:
|
||||||||
|