МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЧЕРГОВИЙ З РЕЄСТРАЦІЇ ПАСАЖИРІВЗавдання та обов'язки. Виконує реєстрацію авіаквитків, оформлення перевезення та приймання-передавання багажу; огляд пасажирів, їх багажу та ручної поклажі; бронювання місць для трансферних пасажирів, здійснення диспетчерського супроводження гуртових перевезень. Супроводжує пасажирів під час руху по перону пішки або на автотранспорті. Зустрічає пасажирів, які прилетіли, перевіряє документи, здійснює посадку у літак, автобус пасажирів, що вилітають. Оформлює встановлену документацію. Підводить підсумки щодо виконаних операцій, приймає та передає встановлену інформацію в суміжні служби. Видає довідки з питань авіаційних перевезень. Розглядає скарги та претензії з питань перевезення пасажирів та багажу. Виконує розслідування порушень встановленого порядку обслуговування пасажирів, втрат, розкрадання та пошкодження багажу під час перевезення повітряним транспортом. Організовує та здійснює за допомогою автоматизованих інформаційних систем (та без їх застосування) пошук багажу, що не надійшов до місця призначення. Складає комерційні акти та претензійні заяви. Готує проекти рішень з приводу претензій для претензійної комісії. Дотримується вимог режиму та забезпечення безпеки польотів. Проводить інформаційну та іншу необхідну роботу з іноземними пасажирами. Здійснює обслуговування трансферних та транзитних пасажирів під час авіаційних перевезень. Повинен знати: Повітряний кодекс України; накази, інструкції та інші організаційно-розпорядчі документи Міністерства транспорту України, Укравіатрансу, авіапідприємства, що регламентують організацію пасажирських перевезень; технологію та організацію робіт, що виконуються; правила перевезення пошти та вантажів; добовий план польотів; економіку та географію повітряного транспорту та регіону, що обслуговується; розклад руху та технічні характеристики літаків; правила ведення актово-претензійної роботи; основні положення Єдиної державної системи діловодства; основні положення трудового законодавства; основи психології, етики, наукової організації праці та управління виробництвом; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту. Кваліфікаційні вимоги. Неповна вища освіта (молодший спеціаліст) або повна загальна середня освіта та професійна підготовка за встановленою програмою, без вимог до стажу роботи. У разі роботи з іноземними пасажирами - знання іноземної мови в обсязі, передбаченому програмою спеціальної підготовки. 2. Молодший спеціаліст — це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі повної загальної середньої освіти здобув загальнокультурну підготовку, спеціальні уміння та знання, має певний досвід їх застосування для вирішення типових професійних завдань, які передбачені для відповідних посад, у певній галузі народного господарства. Задачі діяльності, які виконує молодший спеціаліст передбачає вибір готових рішень з набору стандартних загальноприйнятих. Бакалавр — це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі повної загальної середньої освіти здобув поглиблену загальнокультурну підготовку, фундаментальні та професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об'єкта праці — і здатний вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідних посад, у певній галузі народного господарства. Задачі діяльності бакалавра передбачають діяльність відповідно до заданого алгоритму. Спеціаліст — це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра здобув спеціальні уміння та знання, має певний досвід їх застосування для вирішення складних професійних завдань, передбачених для відповідних посад, у певній галузі народного господарства. Задачі діяльності спеціаліста допускають діяльність за складним алгоритмом. Магі́стр (від лат. magister — «майстер», «керівник») — це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра або спеціаліста здобув поглиблені спеціальні уміння та знання інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування та продукування нових знань для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі народного господарства. Задачі, які вирішує магістр, допускають діяльність за складним алгоритмом, що включає процедуру конструювання рішень.
Наступне заняття: практичне заняття на тему: „Зміст, характер та сфери майбутньої професійної діяльності.” Самостійна робота №5: Скласти доповідь: „Роль фахівців вищої кваліфікації в умовах переходу до ринкової економіки”. Самостійна робота №6: Ознайомитися з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників Тема 4. Авіапідприємства. Зміст і проблеми розвитку. Читайте також:
|
||||||||
|