МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ «Економіка підприємства»I. Вихідні дані ТОВ «Медпром» спеціалізується на виготовленні та реалізації медичних препаратів. Підприємство здійснює свою діяльність на підставі та відповідно до чинного в Україні законодавства, затвердженого статуту, ліцензії на право виробництва та реалізації медичних препаратів. Товариство виготовляє високоякісну продукцію за стабільними цінами, яка користується попитом у споживачів. Ринок збуту продукції підприємства постійно збільшується. На підставі досліджень, що проведені маркетинговими службами, прогнозне зростання ринку збуту продукції у плановому періоді може досягти 10% по препарату А, 25% по препарату В, 30% по препарату С від обсягів продажу звітного періоду. Для виробництва препаратів підприємство має спеціальне обладнання. Для виробництва препарату А – два агрегати, препарату В – три, препарату С – один, які використовуються не з повною завантаженістю. Максимальний рівень використання виробничої потужності – 90%. Залишки незавершеного виробництва на підприємстві не утворюються. Виробництво продукції здійснюється у цехах, що належать підприємству. Виробництво працює в одну зміну, тривалість зміни – 8 годин, кількість робочих днів – 260, коефіцієнт корисного використання робочого часу (без простоїв обладнання) – 0,87. Відповідно до технологічних вимог для виробництва одиниці препарату А необхідно використати одиницю препарату В, що зумовлює утворення внутрішньозаводського обороту. Підприємство не має обмежень у сировині, що використовується на виробництві, кількість та професійна підготовка фахівців дозволяє суттєво збільшити обсяги виробництва та реалізації продукції. «Вузьке місце» для підприємства – наявні виробничі потужності. II. Завдання до ситуації 1. Обчислити обсяги товарної та реалізованої продукції підприємства. Проаналізувати динаміку їх обсягів. 2. Розрахувати можливі обсяги виробництва та реалізації продукції у плановому періоді, виходячи з темпів зростання обсягів виробництва та реалізації у минулому. 3. Оцінити обсяги продукції, які необхідно виробити підприємству у плановому періоді, щоб повністю задовольнити потреби ринку. 4. Визначити виробничу потужність підприємства та рівень її достатності для реалізації планових завдань виробництва. 5. Обґрунтувати план техніко-економічних заходів щодо нарощення виробничих потужностей підприємства та реалізації планових завдань. Читайте також:
|
||||||||
|