Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.

ІІІ. Школа людських стосунків
Є. Мейо, М. Фоллет. Хоторнські експерименти

Акцент в дослідженнях на соціальні стосунки працівників, що працюють в колективі.

В центрі наукових досліджень:

Qсуб’єктивне сприйняття та оцінка умов роботи працівником

Qгрупова динаміка

Qспіввідношення влади та авторитету

Qстатусні та рольові позиції в робочому колективі

Qзакономірності побудови соціальних стосунків в робочих умовах

Qнавчання навичкам міжособистісного спілкування

IV. Школа людських ресурсів
60-ті роки 20 ст. А. Маслоу, Д. Мак-Клеланд, Д. Мак-Грегор, Ф.Герцберг, К.Адельфер

Людина як найважливіший ресурс виробництва, який на відміну від інших ресурсів не втрачає своєї вартості, а, навпаки, набуває її шляхом підвищення освітнього рівня, кваліфікації, набуття практичного досвіду працівниками.

Дослідження вивчали різні аспекти соціальної взаємодії:

Qмотивацію до роботи,

Qспіввідношення влади та авторитету,

Qкомунікації в організаціях,

Qлідерство,

Qзміст праці,

Qякість трудового життя.

Становлення психології управління як науки. Проблема термінології

Прикладна психологія (Applied psychology), 1890-1940

Промислова психологія (Industrial psychology), 1940-1960

3) Психологія праці та організаційна психологія (Work & Organizational Psychology) (1960-…)

США. Товариство промислової та організаційної психології (Society for Industrial and Organizational Psychology, SIOP)

Західна Європа. Європейська асоціація психології праці та організаційної психології (European Association of Work and Organizational Psychology, EAWOP).

Західна Європа – Психологія праці та організаційна психологія /Work and Organizational Psychology, WOP
США – Промислова та індустріальна психологія» / Industrial and Organizational Psychology, IOP

Поняття “організаційна психологія” ввели в середині 60-х років.

Організаційна психологія – описати та пояснити переживання та поведінку людини в організації.

завдання:

qпроектування робочих завдань та залучення працівників до діяльності;

qстворення комфортного робочого середовища;

qпсихологічні чинники задоволення людини роботою;


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 995

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Організаційна психологія – акцент на аналізі колективної поведінки; спілкування, прийняття рішень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.