МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Глава XIВідповідно до Закону України «Про внесення змін до розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Конституційний Суд України» від 04.08.2006 р. юрисдикція Конституційного Суду України з питань про відповідність Конституції України (конституційність) не поширюється на закони України про внесення змін до Конституції України, які набрали чинності. Очевидно, що прийняття цієї норми спрямоване на унеможливлення перегляду Конституційним Судом України Закону України «Про внесення змін до Конституції України» від 08.12.2004 p., однак при цьому сам зазначений Закон від 04.08.2006 р. може бути розглянутий Конституційним Судом України на предмет його відповідності Конституції України відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 150 Конституції України. У зарубіжних країнах до компетенції конституційних судів також належать перевірка конституційності політичних партій, контроль за результатами загальнонаціональних виборів, спори з приводу компетенції (зокрема, у федеративних державах — розгляд спорів про компетенцію між суб'єктами федерації, а також між федерацією та її суб'єктом) \ На думку М. Д. Савенка, аналіз повноважень Конституційного Суду України дає підстави вважати, що його юрисдикцію також необхідно поширити на: компетенційні спори (оскільки на сьогодні повноваження Суду з вирішення спорів щодо компетенції чітко не виділені: за своїми повноваженнями щодо подібних спорів він може лише перевірити конституційність закону або іншого акта в частині встановлених ними повноважень відповідного органу влади), контроль за виборами Президента України, за всеукраїнським референдумом, надати право звернення до нього з клопотаннями щодо конституційності віднесених до повноважень Суду нормативно-правових актів усім громадянам, юридичним особам, у тому числі судам загальної юрисдикції всіх ланок, Кабінету Міністрів України2. Щодо можливості Конституційного Суду України здійснювати й інші повноваження, крім передбачених чинним законодавством, то фахівці із зазначеної проблематики висловлюють- 1 Туманов В. А. Зазнач, праця. — С. 413. 2 Савенко М.Д. Зазнач, праця. — С. 6.
|
||||||||
|