Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Об'єднане Королівство (Великобританія)

У 2010 році Конференція Спікера Парламенту Великобританії опублікувала звіт про представництво в парламенті. Такі Конференції проводяться рідко. Це – парламентські комітети, що створюються Спікером Палати громад для аналізу загальних питань значної ваги. Завданням конференції було знаходження шляхів більш активної взаємодії з парламентом за рахунок підвищення представництва у ньому різних суспільних груп. Конференція розглянула рівень представництва у парламенті жінок, осіб, які походять з меншин або з числа людей з особливими потребами, і напрацювала низку рекомендацій щодо реформування стану справ.[65]

У 2010 році Конференція Спікера повідомила, що у зв’язку з тим, що жінкам належить тільки 19,5 відсотків місць у парламенті, цей орган Великобританії посів 69 місце у рейтингу IPU за рівнем представництва у ньому жінок. Через це вона опинилася в невигідній позиції у порівнянні з країнами, в яких кращі показники, зокрема з Руандою (56,3 відсотки) та Швецією (47 відсотків).

 

Конференція повідомила, що у Великобританії не існує системи квот, проте окремі партії мають можливість складати «короткі списки перспективних кандидатів серед жінок» у ході виборчого процесу. Надані Конференції факти показали, що система квот є особливо ефективною для забезпечення більшого представницького розмаїття у парламенті, проте система «коротких списків перспективних кандидатів серед жінок» дозволила значно збільшити жіноче представництво. Доповідачі були проти системи квот, доводячи, що більш належними для збільшення представницького розмаїття є інші методи. Конференція закликала окремі партії активніше сприяти рівності жінок та чоловіків, проте не підтримала негайне запровадження системи обов’язкових квот. Вона постановила: якщо у ході виборів 2010 року ситуація у парламенті не зміниться на краще, йому доведеться серйозно розглянути питання про запровадження системи квот з метою збільшення представництва як жінок, так і етнічних меншин.[66] Незважаючи на те, що під час виборів 2010 року до парламенту потрапив рекордний відсоток жінок, їхнє представництво залишається відносно невеликим (21 відсоток).

Уганда

В Уганді конституція передбачає, щоб кожний з округів був представлений принаймні однією жінкою. Крім того, в Уганді запроваджені квоти для осіб з особливими потребами та представників молоді.

Ліван

Ліван переглянув виборче законодавство перед виборами до парламенту 2009 року. Одна з рекомендацій Національної виборчої комісії - запровадження у виборчих списках тридцятивідсоткової квоти для жінок. У законі про вибори, який був ухвалений парламентом, цю рекомендацію не взяли до уваги, і зазначену пропозицію відхилили[67].

На парламентських виборах у червні 2009 року до парламенту балотувалися 12 жінок, але із 128 місць тільки чотири були зайняті жінками. Від моменту запровадження загального виборчого права до ліванського парламенту потрапило всього 17 жінок.[68] У 2010 році, беручи до уваги висновки Загального періодичного огляду, ліванський уряд визнав необхідність подальшої роботи для того, щоб “створити закони та напрацювати практику та інститути захисту прав жінок, сприяти участі їх у політичному житті, а також забезпечити рівне представництво їхніх інтересів та проблем”.[69]




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частина ІІ. Парламентарі та права людини: огляд механізмів, якими можуть скористатись члени та працівники парламенту для захисту, просування та реалізації прав людини. | Україна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.