МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Частина ІІ. Парламентарі та права людини: огляд механізмів, якими можуть скористатись члени та працівники парламенту для захисту, просування та реалізації прав людини.
Коли мова йде про підвищення ефективності парламентського контролю за дотриманням прав і свобод людини та громадянина в Україні, то питання в більшості випадків зводиться до аналізу законодавста та практики роботи Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. В той же час підручник, підготовлений в межах програми Вестмінстерської фундації за демократію, розглядає значно ширший спектр механізмів, які можуть бути задіяні для здійснення парламентського контролю за дотриманням прав людини. У ньому йдеться про інструменти, прийоми та повноваження, якими можуть скористатися парламентарі для захисту, просування та реалізації прав людини. Він містить настанови для парламентського апарату щодо ефективної підтримки дій тих парламентарів, які виступають захисниками прав людини. Успішні стратегії, що дозволили б більше зосередити парламентську діяльність на захисті прав осіб, ілюструються дослідженнями конкретних випадків із різних країн світу та прикладами.
Парламенти і права людини Парламентарям як представникам народу та законодавцям, а також під час виконання функцій нагляду за виконавчою гілкою влади на регулярній основі доводиться мати справу з питаннями порушень прав людини. Потрібно мати на увазі те, що питання адміністративного або робочого характеру, які виникають у діяльності парламенту, можуть як підтримувати, так і підривати можливості парламентарів у просуванні та захисті прав людини, гарантованих конституцією держави. Парламенти, які представляють нас усіх Парламентам належить представляти населення держави, для чого вони і створюються. Національні парламенти все більше намагаються забезпечити розмаїття свого складу, включаючи створення рівних можливостей в отриманні парламентських посад для жінок, етнічних меншин, людей з обмеженими можливостями, а також осіб, що належать до різних політичних та релігійних груп. Це запровадження нових заходів, які зроблять політичну діяльність привабливішою для таких груп (наприклад, більш прогнозований графік роботи), а також прийняття законів, спрямованих на можливість для окремих партій висувати кандидатами в ході парламентських виборів таких членів груп, представництво яких не є достатнім.
Розмаїття в парламенті: Читайте також:
|
||||||||
|