Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Паризькі принципи щодо створення національних інституцій з прав людини.

Генеральна Асамблея ООН прийняла паризькі принципи, щоб закріпити міжнародно визнані мінімальні стандарти щодо створення національних інституцій, які мають на меті захист іпоширення міжнародних стандартів з прав людини. Ці принципи стали міжнародними стандартами для забезпечення ролі і функціонування національних інституцій з прав людини.

У ширшому розумінні вони повинні:

бути незалежними від уряду і мати незалежність, яка гарантується на законодавчому чи конституційному рівні і на практиці;

• бути добре представлені і плюралістичні в своїх ролях і за складом;

• мати широкий мандат і відповідні повноваження щодо розслідувань;

• мати належне фінансування;

• заохочувати громадськість до їх роботи і бути доступними для всіх[62].

 

Що раз більше уваги приділяється питанням захисту прав людини в межах національних механізмів та застосування міжнародних стандартів у внутрішньому праві. Ця тенденція відображена у відповідних міжнародних договорах у формі вимог щодо створення на національному рівні механізмів для впровадження або моніторингу виконання міжнародних зобов`язань. І Факультативний протокол до Конвенції ООН проти катувань 2007 року і Конвенція про права осіб з інвалідністю містять такі вимоги.

 

Відповідно до вимог Конвенції ООН проти катувань держави зобов’язані визначити національні механізми для відвідування місць позбавлення волі, попередження насильства і тортур та іншого жорстокого, нелюдського або такого, що принижує гідність, поводження.

 

Факультативний протокол передбачає, що цим органам повинно бути надано доступ до інформації та інші повноваження (наприклад, право на проведення приватних бесід з ув'язненими), і вони повинні мати можливість надати рекомендації відповідним уповноваженим органам[63].

 

Британія призначила 18 громадських інспекцій по всій території, в тому числі в Шотландії і Північній Ірландії. Одна з них взяла на себе координуючу роль.

 

У Грузії така роль здійснюється Державним захисником. Відділ профілактики і моніторингу був створений у рамках Управління народного захисника, до його складу входять експерти з різних областей, в тому числі пенітенціарні юристи, психологи та судовий персонал.

 

Відповідно до Конвенції про права осіб з інвалідністю (UNCRPD) держави-учасниці повинні призначити контактну особу всередині уряду і створити національну мережу, в тому числі один або більше незалежних механізмів для популяризації, захисту прав і моніторингу імплементації Конвенції[64].

 

Контактна особа відповідає за імплементацію Конвенції в Великобританії і національна мережа відповідає за моніторинг цієї імплементації. Великобританія призначила Урядовий офіс з питань інвалідності контактною особою і три національні інститути з прав людини (NHRIs) – Комісія з питань прав людини (EHRC), Шотландська комісія з прав людини (SHRC) і Північно-Ірландська Комісія з прав людини (NIHRC) входять до складу національної мережі.

 

-

-


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  4. ISO 15504. Причини та історія створення
  5. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  6. А. Створення власної папки.
  7. Абуджийські керівні принципи
  8. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  9. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  12. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад питань для парламентарів. | Частина ІІ. Парламентарі та права людини: огляд механізмів, якими можуть скористатись члени та працівники парламенту для захисту, просування та реалізації прав людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.