МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Паризькі принципи щодо створення національних інституцій з прав людини.Генеральна Асамблея ООН прийняла паризькі принципи, щоб закріпити міжнародно визнані мінімальні стандарти щодо створення національних інституцій, які мають на меті захист іпоширення міжнародних стандартів з прав людини. Ці принципи стали міжнародними стандартами для забезпечення ролі і функціонування національних інституцій з прав людини. У ширшому розумінні вони повинні: бути незалежними від уряду і мати незалежність, яка гарантується на законодавчому чи конституційному рівні і на практиці; • бути добре представлені і плюралістичні в своїх ролях і за складом; • мати широкий мандат і відповідні повноваження щодо розслідувань; • мати належне фінансування; • заохочувати громадськість до їх роботи і бути доступними для всіх[62].
Що раз більше уваги приділяється питанням захисту прав людини в межах національних механізмів та застосування міжнародних стандартів у внутрішньому праві. Ця тенденція відображена у відповідних міжнародних договорах у формі вимог щодо створення на національному рівні механізмів для впровадження або моніторингу виконання міжнародних зобов`язань. І Факультативний протокол до Конвенції ООН проти катувань 2007 року і Конвенція про права осіб з інвалідністю містять такі вимоги.
Відповідно до вимог Конвенції ООН проти катувань держави зобов’язані визначити національні механізми для відвідування місць позбавлення волі, попередження насильства і тортур та іншого жорстокого, нелюдського або такого, що принижує гідність, поводження.
Факультативний протокол передбачає, що цим органам повинно бути надано доступ до інформації та інші повноваження (наприклад, право на проведення приватних бесід з ув'язненими), і вони повинні мати можливість надати рекомендації відповідним уповноваженим органам[63].
Британія призначила 18 громадських інспекцій по всій території, в тому числі в Шотландії і Північній Ірландії. Одна з них взяла на себе координуючу роль.
У Грузії така роль здійснюється Державним захисником. Відділ профілактики і моніторингу був створений у рамках Управління народного захисника, до його складу входять експерти з різних областей, в тому числі пенітенціарні юристи, психологи та судовий персонал.
Відповідно до Конвенції про права осіб з інвалідністю (UNCRPD) держави-учасниці повинні призначити контактну особу всередині уряду і створити національну мережу, в тому числі один або більше незалежних механізмів для популяризації, захисту прав і моніторингу імплементації Конвенції[64].
Контактна особа відповідає за імплементацію Конвенції в Великобританії і національна мережа відповідає за моніторинг цієї імплементації. Великобританія призначила Урядовий офіс з питань інвалідності контактною особою і три національні інститути з прав людини (NHRIs) – Комісія з питань прав людини (EHRC), Шотландська комісія з прав людини (SHRC) і Північно-Ірландська Комісія з прав людини (NIHRC) входять до складу національної мережі.
- - Читайте також:
|
||||||||
|