Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад питань для парламентарів.

 

• Чи ваша держава ратифікувала всі конвенції ООН з міжнародного права прав людини?

• Чи ваша держава ратифікувала всі факультативні протоколи?

• Чи знаєте ви, чому ваша держава ще не ратифікувала ці документи?

• Які кроки, на ваш погляд, можуть бути найбільш ефективними для того, щоб заохотити якнайшвидшу ратифікацію?

• Чи сумісні застереження зроблені до цих документів з об'єктом і цілями договору?

• Чи ваша держава ефективно реалізує кожну з Конвенцій ООН, які вона ратифікувала?

• Чи національне конституційне право відображає всі міжнародні стандарти щодо прав людини?

• Чи знаєте ви зміст останніх звітів про стан дотримання прав людини в вашій державі до кожного з Договірних органів ООН?

• Що зробив уряд у відповідь на рекомендації щодо змін?

• Коли парламент востаннє обговорював заключні зауваження моніторингових органів ООН щодо дотримання договорів?

• Чи існує щось, що ви можете зробити, щоб заохотити зміни до закону і практики у вашій країні для виконання рекомендації контрольних органів ООН?

• Чи ваша держава вже брала участь в універсальному періодичному огляді?

• Яку роль відігравав парламент?

• Як ваш уряд відреагував на Універсальний періодичний огляд, і на зауваження щодо потенційних порушень?

• Яка реакція вашого уряду на зауваження, висловлені в ході Універсального періодичного огляду?

• Парламент обговорив підсумки Універсального періодичного огляду?
• Які кроки варто вжити, щоб поліпшити процес або заохочувати уряд більш ефективно реалізовувати міжнародні зобов’язання щодо прав людини?

 

Національні механізми захисту.


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  4. IX. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ
  5. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  6. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  7. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  8. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  9. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  10. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  11. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  12. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.




Переглядів: 379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закон прав людини Великобританії 1998 року: відновлення первинного наміру парламенту. | Паризькі принципи щодо створення національних інституцій з прав людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.